Menu

Wij zijn druk bezig met de voorbereidingen voor de wijzigingen Wet- en Regelgeving 2022. Denk hierbij aan verkorting Fase A/1-2, verkorting Fase B/3, verkorting wachttijd voor aanvang Basisregeling en nog een aantal andere wijzigingen.

Op 2 december organiseren wij kosteloos onze jaarwerksessie waarin wij onze klanten in één ochtend meenemen in alle aankomende veranderingen en hoe onze software het de organisatie zo gemakkelijk mogelijk gaat maken. En dit jaar gelukkig weer fysiek op locatie inclusief uitgebreide lunch.

  • Wat wijzigt er op het gebied van Wet- en Regelgeving?
  • Wat is de impact voor flexkrachten en klanten?
  • Wijzigt er iets met de nieuwe ABU- en NBBU cao?

Antwoorden op deze vragen en alle andere vragen tijdens onze jaarwerksessie waar we dieper ingaan op alle aankomende veranderingen, tips geven en hoe onze software het de organisaties zo gemakkelijk mogelijk gaat maken.

De jaarwerksessie is op donderdag 2 december in het Van der Valk Hotel in Houten.

Het programma is als volgt:

  • 09.00 uur – 09.30 uur Ontvangst
  • 09.30 uur – 11.30 uur Jaarwerksessie
  • 11.30 uur – 12.30 uur Lunch en bijpraten

Is jouw software klaar voor 2022?

Benieuwd naar de voornaamste aandachts- en voorbereidingspunten richting 2022? Heb je twijfels en wellicht hulp nodig? Of zijn er nog steeds veel handmatige handelingen nodig vanwege lage automatisering en daardoor meer kosten?

Dan horen wij dat graag, neem direct contact met ons op en wij nemen zo spoedig contact met je op om je meer te vertellen over Wet & Regelgeving richting 2022, hoe wij onze klanten ontzorgen tijdens het jaarwerk en de toegevoegde waarde van onze oplossingen en bijbehorende diensten voor jouw organisatie.

Vragen of even sparren?

Neem vooral contact op! Wij staan klaar om met je mee te denken voor een passende oplossing voor jouw organisatie!

decoration
Rowen Lok
Sales Consultant Pivoton
  • Persoonlijk en proactief
  • 8 jaar actief in de flexbranche
  • Een oplossing voor al jouw uitdagingen

Bij Pivoton begrijpen wij dat overstappen naar nieuwe software een hele stap kan zijn. Daarom bieden wij begeleiding van begin tot eind en luisteren wij naar jouw wensen. Wij denken met jouw organisatie mee. Heb je vragen? Neem dan vooral vrijblijvend contact op!

Verhoog jouw
efficiëntie met

25%

Minder tijd aan het
trainen werknemers

50%

Realiseer een

kostenbesparing

20%

Minder
administratie tijd

>30%

Altijd goed
geïmplementeerd

100%

Blijf op de hoogte van alles wat speelt

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, inspirerende events en alles wat er speelt. Hier delen we updates die je niet wilt missen.
decoration

Veelgestelde vragen

Een backoffice die niet meegroeit met jouw organisatie remt je af. Door te kiezen voor een moderne, schaalbare backoffice:

Werk je efficiënter, met minder handmatig werk.
Verminder je fouten, dankzij slimme automatisering.
Ben je altijd compliant, ook bij complexe wet- en regelgeving.
Creëer je ruimte voor groei, innovatie en betere service.

Kortom: je backoffice moet je versterken, niet beperken.

Als je al veel hebt geautomatiseerd, is dat een mooie stap. Maar echte winst zit in integratie, schaalbaarheid en controle. Pivoton biedt:

Eén centraal IT landschap met zvoove voor planning, recruitmentsoftware, uren, loon en facturatie.
Naadloze koppelingen met externe systemen (zoals Planbition, ID-check, StiPP).
Slimme signaleringen en monitoring voor maximale grip.
Altijd up-to-date software, zonder dat je zelf iets hoeft te doen.

Zo haal je méér uit je automatisering – met minder handelingen en meer zekerheid.

Ja – met Pivoton blijf je voor op je concurrentie, nu én later. Waarom?

Altijd up-to-date: Onze releases volgen een vaste kalender en bevatten voortdurend innovaties en updates op wet- en regelgeving.
Schaalbaar en flexibel: Je groeit makkelijk mee met de markt, zonder gedoe.
Slimme integraties: Koppelingen met tools als Cockpit, Planbition en ID-check zorgen voor maximale efficiëntie.
Realtime grip: Altijd actueel inzicht in marges, inzet en compliance.

Kortom: je werkt sneller, slimmer en future-proof – terwijl anderen achterblijven.

Met Kentro bespaar je op drie vlakken tegelijk: tijd, kosten én risico’s.

Minder handmatig werk: Door vergaande automatisering hoef je minder zelf te doen.
Minder fouten: Minder correcties = minder kosten achteraf.
Efficiëntere processen: Alles loopt soepeler, van uren tot verloning en facturatie.
Minder tools nodig: Eén systeem vervangt meerdere losse oplossingen.

Het resultaat: meer marge, minder overhead en meer focus op groei. Veel klanten besparen tot 25% op hun operationele kosten.

Ja, met Kentro bepaal jij zelf het moment van verlonen – afhankelijk van de bundel die je kiest.

Je hebt volledige regie over de planning van je verloningsrondes. Wil je verlonen per week, per 4 weken of per maand ? Geen probleem. Afhankelijk van de bundel biedt Kentro ondersteuning voor verschillende scenario’s. Zo past het systeem zich aan jouw organisatie en werkwijze aan – zonder handmatig werk of extra stappen.

Kies de bundel die bij jouw behoeften past en behoud maximale flexibiliteit én controle.

Part of
deco

Interesse?
Vraag dan een demo aan!

Of neem contact op via +31 (0)318 670 450 of het contactformulier voor meer informatie