Menu

Intuïtief, proces ondersteunend, ingewerkt in no time, leuk om mee te werken en met als resultaat een forse verhoging van de productiviteit. Klinkt goed toch? De afgelopen maanden hebben we weer hard gewerkt aan een aantal nieuwe releases van Kentro Office met nieuwe features die het werk van recruiters / intercedenten nog aangenamer gaan maken.

Nieuwste features Release Kentro Office 1.8

Onze laatste release Kentro Office? Versie 1.8. Een versie gefocust op een nog betere procesondersteuning en het sneller en efficiënter kunnen werken op de vestiging. Zodat de gebruiker niet onnodig administratief werk hoeft te verrichten maar zich kan richten op werkzaamheden die direct bijdragen aan de bedrijfsdoelstellingen van de uitzendorganisatie.

Een greep uit de nieuwe features en technische verbeteringen in versie 1.8:

  • Nieuw ToDo lijstscherm;
  • Automatisch genereren van contracten;
  • Workflow ondersteuning door het automatisch genereren van nieuwe ToDo’s;
  • Significante verbeteringen performance bij het vastleggen van urenbriefjes;
  • Verbeterde flow met betrekking tot afhandelen van documenten.
  • Ondersteuning schoningsoplossing;
  • Kernprofielen;
  • Het aanpassen van CAO gegevens;
  • Uitbreidingen matchingproces;
  • AVG ondersteuning zoals uitschrijven flexkracht en toestemming bewaren sollicitatiegegevens.

De gebruiker denkt mee

Nieuwe features ontwikkelen we mede in samenspraak met de eindgebruikers. Om zo goed mogelijk aansluiting te houden bij de dagelijkse praktijk, maar ook om de focus te kunnen leggen op wat écht toegevoegde waarde levert!

Dit doen we middels onze periodieke klankbordgroepen, maar ook via eindgebruiker sessies. Zo vond recent een eindgebruiker sessie plaats bij Actief Werkt! die enkele maanden live is met Kentro. Hierbij deelde een representatieve afvaardiging van ruim 10 eindgebruikers hun ervaringen met ons. Veel positieve opmerkingen met betrekking tot procesondersteuning, intuitiviteit, de laagdrempeligheid en het gebruikersgemak. Tegelijkertijd kregen we ook praktische aandachtspunten die we weer meenemen in de optimalisatie van Kentro Office. Release 1.9 komt er aan!

Met andere woorden, de ontwikkeling van Kentro Office staat niet stil.

Waarom kiezen voor Kentro Office en Kentro Konnekt?

Omdat een applicatie gericht op de primaire uitzendprocessen naadloos moet aansluiten op de wensen van haar gebruikers. Sleutelwoorden voor Kentro zijn intuïtief, laagdrempelig, stabiel, compliant, secure en performance. En met als doel verhoging van de productiviteit.

Hierbij is niet alleen de geboden functionaliteit van groot belang maar ook de onderliggende techniek. In deze tijd is een open systeem dat goed past in uw eigen IT landschap simpelweg een must. Een open systeem waarin op eenvoudige wijze best of breed oplossingen kunnen worden geïntegreerd en benodigde innovaties snel gerealiseerd kunnen worden.

Kiezen voor Kentro betekent kiezen voor:

  • Software die uw primaire proces stuurt en ondersteunt
  • Verlaging inwerktijd
  • Correcte toepassing van wet- en regelgeving
  • Verhoging productiviteit
  • Koppelingen met andere externe applicaties
  • Zowel geschikt voor desktop als tablet
  • Leuk om mee te werken voor de medewerker

Kiezen voor Kentro betekent kiezen voor software die procesoptimalisatie en dus een besparing op operationele kosten mogelijk maakt. 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

Meer weten?

Benieuwd naar onze software? Wij helpen u graag verder. Neem contact met ons op zodat wij meer kunnen vertellen over de toegevoegde waarde van onze oplossingen en bijbehorende diensten voor uw organisatie.

Vragen of even sparren?

Neem vooral contact op! Wij staan klaar om met je mee te denken voor een passende oplossing voor jouw organisatie!

decoration
Rowen Lok
Sales Consultant Pivoton
  • Persoonlijk en proactief
  • 8 jaar actief in de flexbranche
  • Een oplossing voor al jouw uitdagingen

Bij Pivoton begrijpen wij dat overstappen naar nieuwe software een hele stap kan zijn. Daarom bieden wij begeleiding van begin tot eind en luisteren wij naar jouw wensen. Wij denken met jouw organisatie mee. Heb je vragen? Neem dan vooral vrijblijvend contact op!

Verhoog jouw
efficiëntie met

25%

Minder tijd aan het
trainen werknemers

50%

Realiseer een

kostenbesparing

20%

Minder
administratie tijd

>30%

Altijd goed
geïmplementeerd

100%

Blijf op de hoogte van alles wat speelt

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, inspirerende events en alles wat er speelt. Hier delen we updates die je niet wilt missen.
decoration

Veelgestelde vragen

Een backoffice die niet meegroeit met jouw organisatie remt je af. Door te kiezen voor een moderne, schaalbare backoffice:

Werk je efficiënter, met minder handmatig werk.
Verminder je fouten, dankzij slimme automatisering.
Ben je altijd compliant, ook bij complexe wet- en regelgeving.
Creëer je ruimte voor groei, innovatie en betere service.

Kortom: je backoffice moet je versterken, niet beperken.

Als je al veel hebt geautomatiseerd, is dat een mooie stap. Maar echte winst zit in integratie, schaalbaarheid en controle. Pivoton biedt:

Eén centraal IT landschap met zvoove voor planning, recruitmentsoftware, uren, loon en facturatie.
Naadloze koppelingen met externe systemen (zoals Planbition, ID-check, StiPP).
Slimme signaleringen en monitoring voor maximale grip.
Altijd up-to-date software, zonder dat je zelf iets hoeft te doen.

Zo haal je méér uit je automatisering – met minder handelingen en meer zekerheid.

Ja – met Pivoton blijf je voor op je concurrentie, nu én later. Waarom?

Altijd up-to-date: Onze releases volgen een vaste kalender en bevatten voortdurend innovaties en updates op wet- en regelgeving.
Schaalbaar en flexibel: Je groeit makkelijk mee met de markt, zonder gedoe.
Slimme integraties: Koppelingen met tools als Cockpit, Planbition en ID-check zorgen voor maximale efficiëntie.
Realtime grip: Altijd actueel inzicht in marges, inzet en compliance.

Kortom: je werkt sneller, slimmer en future-proof – terwijl anderen achterblijven.

Met Kentro bespaar je op drie vlakken tegelijk: tijd, kosten én risico’s.

Minder handmatig werk: Door vergaande automatisering hoef je minder zelf te doen.
Minder fouten: Minder correcties = minder kosten achteraf.
Efficiëntere processen: Alles loopt soepeler, van uren tot verloning en facturatie.
Minder tools nodig: Eén systeem vervangt meerdere losse oplossingen.

Het resultaat: meer marge, minder overhead en meer focus op groei. Veel klanten besparen tot 25% op hun operationele kosten.

Ja, met Kentro bepaal jij zelf het moment van verlonen – afhankelijk van de bundel die je kiest.

Je hebt volledige regie over de planning van je verloningsrondes. Wil je verlonen per week, per 4 weken of per maand ? Geen probleem. Afhankelijk van de bundel biedt Kentro ondersteuning voor verschillende scenario’s. Zo past het systeem zich aan jouw organisatie en werkwijze aan – zonder handmatig werk of extra stappen.

Kies de bundel die bij jouw behoeften past en behoud maximale flexibiliteit én controle.

Part of
deco

Interesse?
Vraag dan een demo aan!

Of neem contact op via +31 (0)318 670 450 of het contactformulier voor meer informatie