Menu

De projectteams van Podium24 en Pivoton hebben samen een mooi resultaat neergezet. Met de succesvolle livegang van Kentro zet Podium een grote innovatie en digitaliseringsstap.

Pivoton bewijst hiermee in het sociale domein ook de partner te zijn voor werkgeverservicepunten en sociale werkvoorzieningen, daar waar het gaat om digitalisering en optimalisatie van processen en compliancy. En voor Podium24 een volgende stap in het optimaal bij elkaar brengen van mens en werk tussen bedrijfsleven, gemeentelijke partijen en werkzoekenden

Podium24 live met Kentro. Een resultaat om trots op te zijn en dat gevierd moest worden!

decoration
Jenny Dizij
Podium24
  • Uitstekende samenwerking
  • Proactief
Adviseur Strategie en Innovatie
decoration

Paul van den Bosch, Algemeen Directeur Pivoton:

Deze implementatie is extra bijzonder omdat we met elkaar iets nieuws hebben neergezet. Podium zet hiermee een nieuwe stap qua digitalisering en innovatie terwijl wij hiermee ook binnen het sociale domein onze producten en diensten neerzetten. Door de gezamenlijke drive om het beste neer te zetten zijn wij in staat geweest om deze implementatie succesvol af te ronden. Complimenten aan alle medewerkers van Podium24 en aan mijn eigen collega’s Marjan, Christa, Carla en Jose die dit mooie project hebben gedragen.

Over Podium24

Podium24 is dé dienstverlener in arbeidsmarktprojecten, re-integratie, detacheren en uitzenden voor de regio Maastricht-Heuvelland. Werken bij Podium24 betekent: nog beter worden in wat je doet. We begrijpen klanten, vertalen hun behoefte naar gemeenschappelijk succes en verdienen zo vertrouwen. We willen dat onze klanten tevreden zijn over onze service en dienstverlening en dat hun vraag beantwoord wordt met resultaat. Wij zijn de spil tussen de markt en de publieke partijen. Wij leveren kwaliteit, gaan voor marktconformiteit en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Met onze projecten bouwen we in toenemende mate aan verschillende publiek-private samenwerkingen. En dit alles in een dynamische, hectische en open cultuur in een commerciële omgeving.

Meer weten? Neem eens een kijkje op hun website

Vragen of even sparren?

Neem vooral contact op! Wij staan klaar om met je mee te denken voor een passende oplossing voor jouw organisatie!

decoration
Rowen Lok
Sales Consultant Pivoton
  • Persoonlijk en proactief
  • 8 jaar actief in de flexbranche
  • Een oplossing voor al jouw uitdagingen

Bij Pivoton begrijpen wij dat overstappen naar nieuwe software een hele stap kan zijn. Daarom bieden wij begeleiding van begin tot eind en luisteren wij naar jouw wensen. Wij denken met jouw organisatie mee. Heb je vragen? Neem dan vooral vrijblijvend contact op!

Verhoog jouw
efficiëntie met

25%

Minder tijd aan het
trainen werknemers

50%

Realiseer een

kostenbesparing

20%

Minder
administratie tijd

>30%

Altijd goed
geïmplementeerd

100%

Blijf op de hoogte van alles wat speelt

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, inspirerende events en alles wat er speelt. Hier delen we updates die je niet wilt missen.
decoration

Veelgestelde vragen

Een backoffice die niet meegroeit met jouw organisatie remt je af. Door te kiezen voor een moderne, schaalbare backoffice:

Werk je efficiënter, met minder handmatig werk.
Verminder je fouten, dankzij slimme automatisering.
Ben je altijd compliant, ook bij complexe wet- en regelgeving.
Creëer je ruimte voor groei, innovatie en betere service.

Kortom: je backoffice moet je versterken, niet beperken.

Als je al veel hebt geautomatiseerd, is dat een mooie stap. Maar echte winst zit in integratie, schaalbaarheid en controle. Pivoton biedt:

Eén centraal IT landschap met zvoove voor planning, recruitmentsoftware, uren, loon en facturatie.
Naadloze koppelingen met externe systemen (zoals Planbition, ID-check, StiPP).
Slimme signaleringen en monitoring voor maximale grip.
Altijd up-to-date software, zonder dat je zelf iets hoeft te doen.

Zo haal je méér uit je automatisering – met minder handelingen en meer zekerheid.

Ja – met Pivoton blijf je voor op je concurrentie, nu én later. Waarom?

Altijd up-to-date: Onze releases volgen een vaste kalender en bevatten voortdurend innovaties en updates op wet- en regelgeving.
Schaalbaar en flexibel: Je groeit makkelijk mee met de markt, zonder gedoe.
Slimme integraties: Koppelingen met tools als Cockpit, Planbition en ID-check zorgen voor maximale efficiëntie.
Realtime grip: Altijd actueel inzicht in marges, inzet en compliance.

Kortom: je werkt sneller, slimmer en future-proof – terwijl anderen achterblijven.

Met Kentro bespaar je op drie vlakken tegelijk: tijd, kosten én risico’s.

Minder handmatig werk: Door vergaande automatisering hoef je minder zelf te doen.
Minder fouten: Minder correcties = minder kosten achteraf.
Efficiëntere processen: Alles loopt soepeler, van uren tot verloning en facturatie.
Minder tools nodig: Eén systeem vervangt meerdere losse oplossingen.

Het resultaat: meer marge, minder overhead en meer focus op groei. Veel klanten besparen tot 25% op hun operationele kosten.

Ja, met Kentro bepaal jij zelf het moment van verlonen – afhankelijk van de bundel die je kiest.

Je hebt volledige regie over de planning van je verloningsrondes. Wil je verlonen per week, per 4 weken of per maand ? Geen probleem. Afhankelijk van de bundel biedt Kentro ondersteuning voor verschillende scenario’s. Zo past het systeem zich aan jouw organisatie en werkwijze aan – zonder handmatig werk of extra stappen.

Kies de bundel die bij jouw behoeften past en behoud maximale flexibiliteit én controle.

Part of
deco

Interesse?
Vraag dan een demo aan!

Of neem contact op via +31 (0)318 670 450 of het contactformulier voor meer informatie