Menu

Het einde van het jaar is in zicht. Achter de schermen zijn wij alweer druk bezig met de voorbereidingen voor de wijzigingen Wet- en Regelgeving 2025. Om onze klanten mee te nemen in aankomende veranderingen en hoe onze software het daarbij zo gemakkelijk mogelijk gaat maken, organiseren wij in december altijd onze jaarwerksessie.

Voor veel klanten van Pivoton een begrip: de jaarwerksessie. Wij organiseren voor al onze klanten kosteloos de altijd goed bezochte jaarwerksessie en genieten na afloop met zijn allen van een uitgebreide lunch en de mogelijkheid om bij te kletsen over de kansen en uitdagingen.

De afgelopen jaren organiseerde wij onze jaarwerksessie altijd op dinsdag of donderdag. Maar gezien de toenemende drukte onderweg en de evaluatie van onze klanten, hebben we besloten de jaarwerksessie te houden op woensdag,  te weten woensdag 4 december bij van der Valk Hotel Houten. In 2023 is de jaarwerksessie beloond met een 8,9. Hopelijk kunnen we zo’n hoge score weer benaderen.

Wat kunnen deelnemers allemaal verwachten?

  • ABU-NBBU CAO per 1-1-2025
  • De aankomende wijzigingen op het gebied van Wet- en Regelgeving
  • Schets van de roadmap voor Pivoton voor 2025

En niet te vergeten, een uitgebreide lunch na afloop om gezellig bij te kletsen / netwerken.

Is jouw software klaar voor 2025?

Benieuwd naar de voornaamste aandachts- en voorbereidingspunten richting 2025? Heb je twijfels en wellicht hulp nodig? Dan horen wij dat graag, neem direct contact met ons op en wij nemen zo spoedig contact met je op om je meer te vertellen over Wet & Regelgeving richting 2025, hoe wij onze klanten ontzorgen tijdens het jaarwerk en de toegevoegde waarde van onze oplossingen en bijbehorende diensten voor jouw organisatie.

André Gelauf
Head of Products Pivoton

Vragen of even sparren?

Neem vooral contact op! Wij staan klaar om met je mee te denken voor een passende oplossing voor jouw organisatie!

decoration
Rowen Lok
Sales Consultant Pivoton
  • Persoonlijk en proactief
  • 8 jaar actief in de flexbranche
  • Een oplossing voor al jouw uitdagingen

Bij Pivoton begrijpen wij dat overstappen naar nieuwe software een hele stap kan zijn. Daarom bieden wij begeleiding van begin tot eind en luisteren wij naar jouw wensen. Wij denken met jouw organisatie mee. Heb je vragen? Neem dan vooral vrijblijvend contact op!

Verhoog jouw
efficiëntie met

25%

Minder tijd aan het
trainen werknemers

50%

Realiseer een

kostenbesparing

20%

Minder
administratie tijd

>30%

Altijd goed
geïmplementeerd

100%

Blijf op de hoogte van alles wat speelt

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, inspirerende events en alles wat er speelt. Hier delen we updates die je niet wilt missen.
decoration

Veelgestelde vragen

Een backoffice die niet meegroeit met jouw organisatie remt je af. Door te kiezen voor een moderne, schaalbare backoffice:

Werk je efficiënter, met minder handmatig werk.
Verminder je fouten, dankzij slimme automatisering.
Ben je altijd compliant, ook bij complexe wet- en regelgeving.
Creëer je ruimte voor groei, innovatie en betere service.

Kortom: je backoffice moet je versterken, niet beperken.

Als je al veel hebt geautomatiseerd, is dat een mooie stap. Maar echte winst zit in integratie, schaalbaarheid en controle. Pivoton biedt:

Eén centraal IT landschap met zvoove voor planning, recruitmentsoftware, uren, loon en facturatie.
Naadloze koppelingen met externe systemen (zoals Planbition, ID-check, StiPP).
Slimme signaleringen en monitoring voor maximale grip.
Altijd up-to-date software, zonder dat je zelf iets hoeft te doen.

Zo haal je méér uit je automatisering – met minder handelingen en meer zekerheid.

Ja – met Pivoton blijf je voor op je concurrentie, nu én later. Waarom?

Altijd up-to-date: Onze releases volgen een vaste kalender en bevatten voortdurend innovaties en updates op wet- en regelgeving.
Schaalbaar en flexibel: Je groeit makkelijk mee met de markt, zonder gedoe.
Slimme integraties: Koppelingen met tools als Cockpit, Planbition en ID-check zorgen voor maximale efficiëntie.
Realtime grip: Altijd actueel inzicht in marges, inzet en compliance.

Kortom: je werkt sneller, slimmer en future-proof – terwijl anderen achterblijven.

Met Kentro bespaar je op drie vlakken tegelijk: tijd, kosten én risico’s.

Minder handmatig werk: Door vergaande automatisering hoef je minder zelf te doen.
Minder fouten: Minder correcties = minder kosten achteraf.
Efficiëntere processen: Alles loopt soepeler, van uren tot verloning en facturatie.
Minder tools nodig: Eén systeem vervangt meerdere losse oplossingen.

Het resultaat: meer marge, minder overhead en meer focus op groei. Veel klanten besparen tot 25% op hun operationele kosten.

Ja, met Kentro bepaal jij zelf het moment van verlonen – afhankelijk van de bundel die je kiest.

Je hebt volledige regie over de planning van je verloningsrondes. Wil je verlonen per week, per 4 weken of per maand ? Geen probleem. Afhankelijk van de bundel biedt Kentro ondersteuning voor verschillende scenario’s. Zo past het systeem zich aan jouw organisatie en werkwijze aan – zonder handmatig werk of extra stappen.

Kies de bundel die bij jouw behoeften past en behoud maximale flexibiliteit én controle.

Part of
deco

Interesse?
Vraag dan een demo aan!

Of neem contact op via +31 (0)318 670 450 of het contactformulier voor meer informatie