Menu

Het is bijna zover, de AVG is vanaf 25 mei 2018 écht van toepassing. Voor iedere organisatie die persoonsgegevens verwerkt betekent dit nogal wat. Is uw organisatie hier klaar voor? En met welke onderwerpen moet u echt rekening houden?

Pivoton organiseert op 7 december, aansluitend op de jaarwerksessie, voor haar klanten een gratis workshop over dit belangrijke thema. Tijdens deze workshop gaan Remco de Vijlder, André Gelauf en Lennert Ouwerkerk met u in gesprek over de AVG.

Lennert gaat op een prikkelende en interactieve manier dieper in op de dilemma’s die de AVG met zich meebrengt; want hoe is deze wet bedoeld en hoe pakt deze in de praktijk uit?

Remco en André introduceren de geavanceerde schoningsoplossing van Pivoton en lichten toe hoe u deze binnen uw organisatie optimaal kunt inzetten

Remco de Vijlder

Manager Productmanagement & Consultancy

‘Remco is verantwoordelijk voor het productbeleid van Pivoton en daarmee automatisch voor de toepassing van Wet & Regelgeving in onze producten. Remco heeft zich in het bijzonder verdiept in de AVG en geeft vorm aan het AVG beleid in ons productportfolio.’

Lennert Ouwerkerk

Jurist en eigenaar van Stimmt

‘Mr. Lennert Ouwerkerk is jurist en expert op het gebied van Recht en ICT. Hij is de oprichter en eigenaar van juridisch adviesbureau Stimmt, dat gespecialiseerd is in ICT- en contractenrecht. Samen met zijn team ondersteunt hij bedrijven bij het interpreteren en oplossen van IT-juridische vraagstukken, waaronder het helpen implementeren van de AVG en het voldoen aan de regelgeving inzake gegevensbescherming.’

André Gelauf

Business Consultant

‘André geeft advies aan onze klanten over het toepassen van de Wet & Regelgeving in hun bedrijfsprocessen en onze productsuite. Daarnaast verleent André (Business)-consultancy t.a.v. verwerkings- en controleprocessen.’

Bent u er al klaar voor? Wij wel!

Aanmelden kan door een email te sturen naar Lisa van den Hoek

Vragen of even sparren?

Neem vooral contact op! Wij staan klaar om met je mee te denken voor een passende oplossing voor jouw organisatie!

decoration
Rowen Lok
Sales Consultant Pivoton
  • Persoonlijk en proactief
  • 8 jaar actief in de flexbranche
  • Een oplossing voor al jouw uitdagingen

Bij Pivoton begrijpen wij dat overstappen naar nieuwe software een hele stap kan zijn. Daarom bieden wij begeleiding van begin tot eind en luisteren wij naar jouw wensen. Wij denken met jouw organisatie mee. Heb je vragen? Neem dan vooral vrijblijvend contact op!

Verhoog jouw
efficiëntie met

25%

Minder tijd aan het
trainen werknemers

50%

Realiseer een

kostenbesparing

20%

Minder
administratie tijd

>30%

Altijd goed
geïmplementeerd

100%

Blijf op de hoogte van alles wat speelt

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, inspirerende events en alles wat er speelt. Hier delen we updates die je niet wilt missen.
decoration

Veelgestelde vragen

Een backoffice die niet meegroeit met jouw organisatie remt je af. Door te kiezen voor een moderne, schaalbare backoffice:

Werk je efficiënter, met minder handmatig werk.
Verminder je fouten, dankzij slimme automatisering.
Ben je altijd compliant, ook bij complexe wet- en regelgeving.
Creëer je ruimte voor groei, innovatie en betere service.

Kortom: je backoffice moet je versterken, niet beperken.

Als je al veel hebt geautomatiseerd, is dat een mooie stap. Maar echte winst zit in integratie, schaalbaarheid en controle. Pivoton biedt:

Eén centraal IT landschap met zvoove voor planning, recruitmentsoftware, uren, loon en facturatie.
Naadloze koppelingen met externe systemen (zoals Planbition, ID-check, StiPP).
Slimme signaleringen en monitoring voor maximale grip.
Altijd up-to-date software, zonder dat je zelf iets hoeft te doen.

Zo haal je méér uit je automatisering – met minder handelingen en meer zekerheid.

Ja – met Pivoton blijf je voor op je concurrentie, nu én later. Waarom?

Altijd up-to-date: Onze releases volgen een vaste kalender en bevatten voortdurend innovaties en updates op wet- en regelgeving.
Schaalbaar en flexibel: Je groeit makkelijk mee met de markt, zonder gedoe.
Slimme integraties: Koppelingen met tools als Cockpit, Planbition en ID-check zorgen voor maximale efficiëntie.
Realtime grip: Altijd actueel inzicht in marges, inzet en compliance.

Kortom: je werkt sneller, slimmer en future-proof – terwijl anderen achterblijven.

Met Kentro bespaar je op drie vlakken tegelijk: tijd, kosten én risico’s.

Minder handmatig werk: Door vergaande automatisering hoef je minder zelf te doen.
Minder fouten: Minder correcties = minder kosten achteraf.
Efficiëntere processen: Alles loopt soepeler, van uren tot verloning en facturatie.
Minder tools nodig: Eén systeem vervangt meerdere losse oplossingen.

Het resultaat: meer marge, minder overhead en meer focus op groei. Veel klanten besparen tot 25% op hun operationele kosten.

Ja, met Kentro bepaal jij zelf het moment van verlonen – afhankelijk van de bundel die je kiest.

Je hebt volledige regie over de planning van je verloningsrondes. Wil je verlonen per week, per 4 weken of per maand ? Geen probleem. Afhankelijk van de bundel biedt Kentro ondersteuning voor verschillende scenario’s. Zo past het systeem zich aan jouw organisatie en werkwijze aan – zonder handmatig werk of extra stappen.

Kies de bundel die bij jouw behoeften past en behoud maximale flexibiliteit én controle.

Part of
deco

Interesse?
Vraag dan een demo aan!

Of neem contact op via +31 (0)318 670 450 of het contactformulier voor meer informatie