Menu

Actief Werkt! vertrouwt al jaren op de software en dienstverlening van Pivoton. Tijdens de contractverlenging eind 2017 hebben Actief werkt! en Pivoton afgesproken om in 2018 de nieuwste generatie frontoffice software van Pivoton te implementeren: Kentro Office. Op 12 juni werd deze mijlpaal, geheel volgens planning, bereikt en is Kentro Office bij Actief Werkt! succesvol live.

Succesvol geïmplementeerd

Op dinsdag 12 juni is Kentro Office bij Actief Werkt! succesvol live gegaan. Met de nieuwe generatie frontoffice software van Pivoton kunnen medewerkers van alle vestigingen van Actief Werkt! nog effectiever en efficiënter werken.

decoration
Roel Keizer
Roel Keizer

Roel Keizer, CEO van Pivoton:

Wij zijn uiterst trots op het partnership met Actief Werkt! en de bestendiging van deze samenwerking.’ Om daaraan toe te voegen: ‘Actief Werkt! is de 2e klant waar Kentro Office live is gegaan. Dit geeft een extra boost in het realiseren van onze ambities, Pivoton is klaar om Kentro Office bij al onze (toekomstige) klanten te implementeren.

Roel Keizer
Roel Keizer

Waarom kiezen voor Kentro Office?

Met Kentro Office ondersteunt Pivoton medewerkers op de vestigingen optimaal in hun werk. Hoe beter medewerkers met data worden aangestuurd en worden ondersteund met slimme platforms en tools, hoe meer rendement de frontoffice oplevert. Wij staan klaar met oplossingen en verbindingen die met de tijd meebewegen.

Aantal voordelen van Kentro Office:

  • Procesondersteunende software die slim gebruikmaakt van data
  • Nauwelijks inwerktijd nodig door intuïtieve user-interface
  • Verhogen productiviteit
  • Keuzes voorgedefinieerd op basis van data
  • Correcte toepassing van wet- en regelgeving
  • Koppelingen met andere externe applicaties mogelijk
  • Device onafhankelijk
  • Leuk om mee te werken voor de medewerker

De reacties vanuit Kentro gebruikers van Actief Werkt! zijn zeer positief. Enkele reacties:

Roel Keizer
Roel Keizer

Roel Keizer, CEO van Pivoton:

Dit soort reacties maakt mij zeer trots. Daar doen we het toch allemaal voor! Dit bevestigt dat wij de juiste keuzes maken en vasthouden aan onze ingezette koers.

Roel Keizer
Roel Keizer

Meer te weten komen waarom ActiefWerkt! vertrouwt op Pivoton?

Lees hier het hele verhaal

Vragen of even sparren?

Neem vooral contact op! Wij staan klaar om met je mee te denken voor een passende oplossing voor jouw organisatie!

decoration
Rowen Lok
Sales Consultant Pivoton
  • Persoonlijk en proactief
  • 8 jaar actief in de flexbranche
  • Een oplossing voor al jouw uitdagingen

Bij Pivoton begrijpen wij dat overstappen naar nieuwe software een hele stap kan zijn. Daarom bieden wij begeleiding van begin tot eind en luisteren wij naar jouw wensen. Wij denken met jouw organisatie mee. Heb je vragen? Neem dan vooral vrijblijvend contact op!

Verhoog jouw
efficiëntie met

25%

Minder tijd aan het
trainen werknemers

50%

Realiseer een

kostenbesparing

20%

Minder
administratie tijd

>30%

Altijd goed
geïmplementeerd

100%

Blijf op de hoogte van alles wat speelt

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, inspirerende events en alles wat er speelt. Hier delen we updates die je niet wilt missen.
decoration

Veelgestelde vragen

Een backoffice die niet meegroeit met jouw organisatie remt je af. Door te kiezen voor een moderne, schaalbare backoffice:

Werk je efficiënter, met minder handmatig werk.
Verminder je fouten, dankzij slimme automatisering.
Ben je altijd compliant, ook bij complexe wet- en regelgeving.
Creëer je ruimte voor groei, innovatie en betere service.

Kortom: je backoffice moet je versterken, niet beperken.

Als je al veel hebt geautomatiseerd, is dat een mooie stap. Maar echte winst zit in integratie, schaalbaarheid en controle. Pivoton biedt:

Eén centraal IT landschap met zvoove voor planning, recruitmentsoftware, uren, loon en facturatie.
Naadloze koppelingen met externe systemen (zoals Planbition, ID-check, StiPP).
Slimme signaleringen en monitoring voor maximale grip.
Altijd up-to-date software, zonder dat je zelf iets hoeft te doen.

Zo haal je méér uit je automatisering – met minder handelingen en meer zekerheid.

Ja – met Pivoton blijf je voor op je concurrentie, nu én later. Waarom?

Altijd up-to-date: Onze releases volgen een vaste kalender en bevatten voortdurend innovaties en updates op wet- en regelgeving.
Schaalbaar en flexibel: Je groeit makkelijk mee met de markt, zonder gedoe.
Slimme integraties: Koppelingen met tools als Cockpit, Planbition en ID-check zorgen voor maximale efficiëntie.
Realtime grip: Altijd actueel inzicht in marges, inzet en compliance.

Kortom: je werkt sneller, slimmer en future-proof – terwijl anderen achterblijven.

Met Kentro bespaar je op drie vlakken tegelijk: tijd, kosten én risico’s.

Minder handmatig werk: Door vergaande automatisering hoef je minder zelf te doen.
Minder fouten: Minder correcties = minder kosten achteraf.
Efficiëntere processen: Alles loopt soepeler, van uren tot verloning en facturatie.
Minder tools nodig: Eén systeem vervangt meerdere losse oplossingen.

Het resultaat: meer marge, minder overhead en meer focus op groei. Veel klanten besparen tot 25% op hun operationele kosten.

Ja, met Kentro bepaal jij zelf het moment van verlonen – afhankelijk van de bundel die je kiest.

Je hebt volledige regie over de planning van je verloningsrondes. Wil je verlonen per week, per 4 weken of per maand ? Geen probleem. Afhankelijk van de bundel biedt Kentro ondersteuning voor verschillende scenario’s. Zo past het systeem zich aan jouw organisatie en werkwijze aan – zonder handmatig werk of extra stappen.

Kies de bundel die bij jouw behoeften past en behoud maximale flexibiliteit én controle.

Part of
deco

Interesse?
Vraag dan een demo aan!

Of neem contact op via +31 (0)318 670 450 of het contactformulier voor meer informatie