Menu

Solid Online

Solid Online verbindt en integreert data en optimaliseert jouw processen.

Solid Online koppelt data uit verschillende bronnen met elkaar. Integreren en verbinden, daar gaat het Solid om. Zo zijn vele grote en middelgrote bedrijven jou voorgegaan. Solid Online helpt organisaties creatiever en slimmer te werken en de best mogelijke service te verlenen.

Ze doen dit door data te stroomlijnen, processen schaalbaar te maken en te optimaliseren. Daarmee wordt herhalend werk overbodig en worden onnodige fouten voorkomen. Gebruiksvriendelijkheid, veiligheid en stabiliteit staan hierbij voorop.  Zo stellen ze organisaties in staat efficiënter te worden en leggen ze de basis voor groei.

Connector

Connector is het flexibele koppelplatform voor de flexbranche. De Connector zorgt voor een naadloze integratie tussen softwarepakketten. Met een abonnement op de Connector worden jouw datastromen flexibel ingericht en is handmatig overtypen of het importeren van Excel lijsten niet meer nodig. Gegevens blijven zo in ieder pakket actueel en correct.

De meeste bedrijven gebruiken verschillende softwarepakketten. Als frontoffice bijvoorbeeld een ATS (Applicant Tracking System) voor het recruitment proces en een workforce management oplossing voor planning en urenregistratie. Als basis een back-en midoffice om te verlonen en doorgaans ook een financieel systeem.

Ieder softwarepakket heeft echter zijn eigen indeling, waardoor de systemen meestal niet op elkaar aansluiten. Dan moeten gegevens van het ene naar het andere systeem handmatig worden overgetypt of met Excel worden overgezet. Dit kost veel tijd en is foutgevoelig. Het is echter essentieel dat de data overal synchroon en correct blijft. Om dit op te lossen, laten bedrijven vaak een eigen koppeling bouwen. Met als gevolg een tijdrovende en dure oplossing en zodra er iets wijzigt in een van de pakketten, is de koppeling verouderd en moeten bedrijven opnieuw investeren in software ontwikkeling.

Met de Solid Online Connector integreer je al jouw systemen en zijn handmatige acties verleden tijd. Het koppelen van jouw Pivoton omgeving aan andere applicaties was nog nooit zo eenvoudig!

Overige services van Solid Online

  • Datamigratie – Data accuraat overzetten naar jouw nieuwe systeem
  • Uren Transformer – Urenbestanden snel importeren, ontrafelen en verwerken
  • Facturen Transformer – Facturen klantspecifiek aanpassen en versturen

Adresgegevens Solid Online

Mercuriusplein 11
2132HA Hoofddorp

Contactgegevens

023 303 3489
sales@solidonline.com

Meer weten over wat Solid voor jouw organisatie kan betekenen? Neem direct contact op of neem een kijkje op de website www.solidonline.com

Vragen of even sparren?

Neem vooral contact op! Wij staan klaar om met je mee te denken voor een passende oplossing voor jouw organisatie!

decoration
Rowen Lok
Sales Consultant Pivoton
  • Persoonlijk en proactief
  • 8 jaar actief in de flexbranche
  • Een oplossing voor al jouw uitdagingen

Bij Pivoton begrijpen wij dat overstappen naar nieuwe software een hele stap kan zijn. Daarom bieden wij begeleiding van begin tot eind en luisteren wij naar jouw wensen. Wij denken met jouw organisatie mee. Heb je vragen? Neem dan vooral vrijblijvend contact op!

Verhoog jouw
efficiëntie met

25%

Minder tijd aan het
trainen werknemers

50%

Realiseer een

kostenbesparing

20%

Minder
administratie tijd

>30%

Altijd goed
geïmplementeerd

100%

Blijf op de hoogte van alles wat speelt

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, inspirerende events en alles wat er speelt. Hier delen we updates die je niet wilt missen.
decoration

Veelgestelde vragen

Een backoffice die niet meegroeit met jouw organisatie remt je af. Door te kiezen voor een moderne, schaalbare backoffice:

Werk je efficiënter, met minder handmatig werk.
Verminder je fouten, dankzij slimme automatisering.
Ben je altijd compliant, ook bij complexe wet- en regelgeving.
Creëer je ruimte voor groei, innovatie en betere service.

Kortom: je backoffice moet je versterken, niet beperken.

Als je al veel hebt geautomatiseerd, is dat een mooie stap. Maar echte winst zit in integratie, schaalbaarheid en controle. Pivoton biedt:

Eén centraal IT landschap met zvoove voor planning, recruitmentsoftware, uren, loon en facturatie.
Naadloze koppelingen met externe systemen (zoals Planbition, ID-check, StiPP).
Slimme signaleringen en monitoring voor maximale grip.
Altijd up-to-date software, zonder dat je zelf iets hoeft te doen.

Zo haal je méér uit je automatisering – met minder handelingen en meer zekerheid.

Ja – met Pivoton blijf je voor op je concurrentie, nu én later. Waarom?

Altijd up-to-date: Onze releases volgen een vaste kalender en bevatten voortdurend innovaties en updates op wet- en regelgeving.
Schaalbaar en flexibel: Je groeit makkelijk mee met de markt, zonder gedoe.
Slimme integraties: Koppelingen met tools als Cockpit, Planbition en ID-check zorgen voor maximale efficiëntie.
Realtime grip: Altijd actueel inzicht in marges, inzet en compliance.

Kortom: je werkt sneller, slimmer en future-proof – terwijl anderen achterblijven.

Met Kentro bespaar je op drie vlakken tegelijk: tijd, kosten én risico’s.

Minder handmatig werk: Door vergaande automatisering hoef je minder zelf te doen.
Minder fouten: Minder correcties = minder kosten achteraf.
Efficiëntere processen: Alles loopt soepeler, van uren tot verloning en facturatie.
Minder tools nodig: Eén systeem vervangt meerdere losse oplossingen.

Het resultaat: meer marge, minder overhead en meer focus op groei. Veel klanten besparen tot 25% op hun operationele kosten.

Ja, met Kentro bepaal jij zelf het moment van verlonen – afhankelijk van de bundel die je kiest.

Je hebt volledige regie over de planning van je verloningsrondes. Wil je verlonen per week, per 4 weken of per maand ? Geen probleem. Afhankelijk van de bundel biedt Kentro ondersteuning voor verschillende scenario’s. Zo past het systeem zich aan jouw organisatie en werkwijze aan – zonder handmatig werk of extra stappen.

Kies de bundel die bij jouw behoeften past en behoud maximale flexibiliteit én controle.

Part of
deco

Interesse?
Vraag dan een demo aan!

Of neem contact op via +31 (0)318 670 450 of het contactformulier voor meer informatie