Menu

In de afgelopen tijd hebben wij intensief gecommuniceerd over Kentro Office; dé nieuwe frontoffice applicatie van Pivoton. Daarnaast wordt binnen de Kentro suite momenteel ook het product Kentro Konnekt ontwikkeld. Kentro Konnekt is de portaaloplossing, met een state-of-the-art gebruikersinterface, die gericht is op het realiseren van onderscheidende digitale dienstverlening en selfservice voor inleners, kandidaten en andere externe relaties.

Kandidatenportaal

Het eerste portaal dat we met Kentro Konnekt realiseren is een selfservice portaal voor kandidaten. Hier kunnen ze vacatures vinden en er op solliciteren. Zowel bekende als onbekende kandidaten kunnen zich inschrijven en reageren op vacatures. Ze zijn daardoor beter in staat het sollicitatieproces te volgen. Zo heeft de kandidaat meer persoonlijk contact en altijd up to date informatie. Daarnaast kunnen ze zelf hun persoonlijke informatie bijhouden, updaten en informatie opvragen over hun werkhistorie. Omdat ze zelf de voortgang van hun sollicitaties in de gaten te houden en via het portaal kunnen communiceren met het uitzendbureau, worden ze bovendien intensiever betrokken in het proces. En omdat Kentro Konnekt device onafhankelijk is, kunnen ze het portaal op elk gewenst moment raadplegen en gebruiken.

Integratie

Het kandidaat portaal biedt een naadloze integratie en uitwisseling van informatie met Pivoton’s mid- en back-office applicaties. Dit zorgt voor een efficiëntere kandidaat-registratie met selfservice mogelijkheden en zal leiden tot het verbeteren van de (automatische) matching tussen kandidaten en vacatures. Daarmee draagt Kentro Konnekt niet alleen bij aan efficiency verbeteringen, maar ook aan de kandidaat-ervaring van uw organisatie.

Wij zijn ondertussen ook druk bezig met het volgende portaal van Kentro Konnekt, maar hierover later mee.

Vragen of even sparren?

Neem vooral contact op! Wij staan klaar om met je mee te denken voor een passende oplossing voor jouw organisatie!

decoration
Rowen Lok
Sales Consultant Pivoton
  • Persoonlijk en proactief
  • 8 jaar actief in de flexbranche
  • Een oplossing voor al jouw uitdagingen

Bij Pivoton begrijpen wij dat overstappen naar nieuwe software een hele stap kan zijn. Daarom bieden wij begeleiding van begin tot eind en luisteren wij naar jouw wensen. Wij denken met jouw organisatie mee. Heb je vragen? Neem dan vooral vrijblijvend contact op!

Verhoog jouw
efficiëntie met

25%

Minder tijd aan het
trainen werknemers

50%

Realiseer een

kostenbesparing

20%

Minder
administratie tijd

>30%

Altijd goed
geïmplementeerd

100%

Blijf op de hoogte van alles wat speelt

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, inspirerende events en alles wat er speelt. Hier delen we updates die je niet wilt missen.
decoration

Veelgestelde vragen

Een backoffice die niet meegroeit met jouw organisatie remt je af. Door te kiezen voor een moderne, schaalbare backoffice:

Werk je efficiënter, met minder handmatig werk.
Verminder je fouten, dankzij slimme automatisering.
Ben je altijd compliant, ook bij complexe wet- en regelgeving.
Creëer je ruimte voor groei, innovatie en betere service.

Kortom: je backoffice moet je versterken, niet beperken.

Als je al veel hebt geautomatiseerd, is dat een mooie stap. Maar echte winst zit in integratie, schaalbaarheid en controle. Pivoton biedt:

Eén centraal IT landschap met zvoove voor planning, recruitmentsoftware, uren, loon en facturatie.
Naadloze koppelingen met externe systemen (zoals Planbition, ID-check, StiPP).
Slimme signaleringen en monitoring voor maximale grip.
Altijd up-to-date software, zonder dat je zelf iets hoeft te doen.

Zo haal je méér uit je automatisering – met minder handelingen en meer zekerheid.

Ja – met Pivoton blijf je voor op je concurrentie, nu én later. Waarom?

Altijd up-to-date: Onze releases volgen een vaste kalender en bevatten voortdurend innovaties en updates op wet- en regelgeving.
Schaalbaar en flexibel: Je groeit makkelijk mee met de markt, zonder gedoe.
Slimme integraties: Koppelingen met tools als Cockpit, Planbition en ID-check zorgen voor maximale efficiëntie.
Realtime grip: Altijd actueel inzicht in marges, inzet en compliance.

Kortom: je werkt sneller, slimmer en future-proof – terwijl anderen achterblijven.

Met Kentro bespaar je op drie vlakken tegelijk: tijd, kosten én risico’s.

Minder handmatig werk: Door vergaande automatisering hoef je minder zelf te doen.
Minder fouten: Minder correcties = minder kosten achteraf.
Efficiëntere processen: Alles loopt soepeler, van uren tot verloning en facturatie.
Minder tools nodig: Eén systeem vervangt meerdere losse oplossingen.

Het resultaat: meer marge, minder overhead en meer focus op groei. Veel klanten besparen tot 25% op hun operationele kosten.

Ja, met Kentro bepaal jij zelf het moment van verlonen – afhankelijk van de bundel die je kiest.

Je hebt volledige regie over de planning van je verloningsrondes. Wil je verlonen per week, per 4 weken of per maand ? Geen probleem. Afhankelijk van de bundel biedt Kentro ondersteuning voor verschillende scenario’s. Zo past het systeem zich aan jouw organisatie en werkwijze aan – zonder handmatig werk of extra stappen.

Kies de bundel die bij jouw behoeften past en behoud maximale flexibiliteit én controle.

Part of
deco

Interesse?
Vraag dan een demo aan!

Of neem contact op via +31 (0)318 670 450 of het contactformulier voor meer informatie