Menu

Pivoton en MultiFlexx hebben donderdag 15 november 2018 de samenwerking voor een periode van 7 jaar verlengd. Met de verloning & facturatie van Pivoton kan MultiFlexx de kwaliteit en betrouwbaarheid blijven waarborgen voor hun klanten. Met de implementatie van Kentro Konnekt, de portaaloplossing voor kandidaten en inleners, wordt er gezorgd voor een nog betere stroomlijning en digitalisering van hun IT-proces met optimale gebruiksvriendelijkheid.

Samenwerking

Maart 2007 tekende MultiFlexx en Pivoton een éénjarig contract voor de afname van FMS voor verloning & facturatie. Na een gedegen marktconsultatie hebben ze vol overtuiging gekozen voor een verlenging van de bestaande samenwerking.

Om de kwaliteit van verloning & facturatie te kunnen waarborgen en stappen te blijven zetten in het verder stroomlijnen van hun IT-proces, hebben ze opnieuw gekozen voor de software van Pivoton. Dit, in combinatie met de inzet van Kentro Konnekt, zorgt voor structurele toegevoegde waarde in kosten efficiëntie, een hogere productiviteit en daarmee het verbeteren van de marge.

decoration
Roel Keizer
Roel Keizer

Roel Keizer, CEO van Pivoton:

MultiFlexx heeft een uniek business model voor een specifieke doelgroep waarvoor zij het beste van alle werelden bij elkaar brengen. Ik ben dan ook zeer verheugd dat MultiFlexx ons heeft gekozen als strategische partner om samen hun doelstellingen te kunnen realiseren. Wetende dat ze de markt, en dus concurrenten, heeft verkend en uiteindelijk voor Pivoton hebben gekozen, geeft mij dit veel vertrouwen. Elkaar samen versterken en zoeken naar de beste oplossingen, is altijd een motivator. Voor mij en de gehele organisatie.

Roel Keizer
Roel Keizer

Over MultiFlexx

MultiFlexx is in 1994 opgericht en gespecialiseerd in de organisatie en beheersing van het totale inhuurproces. Met de inzet van MultiFlexx realiseert u 100% rechtmatige inzet, financiering en kan bespaard worden op de kosten voor alle flexibele arbeid. U krijgt grip en overzicht krijgen op de totale inhuur.

Ze waren de eerste Managed Service Provider voor flexarbeid in Nederland. Zij adviseren en begeleiden het hele proces rond inhuur van uitzendkrachten, gedetacheerden, payrollers, zzp’ers, IB-47-ers, vrijwilligers en stagiairs. En voeren dit feilloos uit, toegesneden op de organisatie en vraag. Dankzij de kennis en ervaring in combinatie met maatwerk rendeert flexibele inzet optimaal.

Meer weten? Neem eens een kijkje op hun website

Vragen of even sparren?

Neem vooral contact op! Wij staan klaar om met je mee te denken voor een passende oplossing voor jouw organisatie!

decoration
Rowen Lok
Sales Consultant Pivoton
  • Persoonlijk en proactief
  • 8 jaar actief in de flexbranche
  • Een oplossing voor al jouw uitdagingen

Bij Pivoton begrijpen wij dat overstappen naar nieuwe software een hele stap kan zijn. Daarom bieden wij begeleiding van begin tot eind en luisteren wij naar jouw wensen. Wij denken met jouw organisatie mee. Heb je vragen? Neem dan vooral vrijblijvend contact op!

Verhoog jouw
efficiëntie met

25%

Minder tijd aan het
trainen werknemers

50%

Realiseer een

kostenbesparing

20%

Minder
administratie tijd

>30%

Altijd goed
geïmplementeerd

100%

Blijf op de hoogte van alles wat speelt

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, inspirerende events en alles wat er speelt. Hier delen we updates die je niet wilt missen.
decoration

Veelgestelde vragen

Een backoffice die niet meegroeit met jouw organisatie remt je af. Door te kiezen voor een moderne, schaalbare backoffice:

Werk je efficiënter, met minder handmatig werk.
Verminder je fouten, dankzij slimme automatisering.
Ben je altijd compliant, ook bij complexe wet- en regelgeving.
Creëer je ruimte voor groei, innovatie en betere service.

Kortom: je backoffice moet je versterken, niet beperken.

Als je al veel hebt geautomatiseerd, is dat een mooie stap. Maar echte winst zit in integratie, schaalbaarheid en controle. Pivoton biedt:

Eén centraal IT landschap met zvoove voor planning, recruitmentsoftware, uren, loon en facturatie.
Naadloze koppelingen met externe systemen (zoals Planbition, ID-check, StiPP).
Slimme signaleringen en monitoring voor maximale grip.
Altijd up-to-date software, zonder dat je zelf iets hoeft te doen.

Zo haal je méér uit je automatisering – met minder handelingen en meer zekerheid.

Ja – met Pivoton blijf je voor op je concurrentie, nu én later. Waarom?

Altijd up-to-date: Onze releases volgen een vaste kalender en bevatten voortdurend innovaties en updates op wet- en regelgeving.
Schaalbaar en flexibel: Je groeit makkelijk mee met de markt, zonder gedoe.
Slimme integraties: Koppelingen met tools als Cockpit, Planbition en ID-check zorgen voor maximale efficiëntie.
Realtime grip: Altijd actueel inzicht in marges, inzet en compliance.

Kortom: je werkt sneller, slimmer en future-proof – terwijl anderen achterblijven.

Met Kentro bespaar je op drie vlakken tegelijk: tijd, kosten én risico’s.

Minder handmatig werk: Door vergaande automatisering hoef je minder zelf te doen.
Minder fouten: Minder correcties = minder kosten achteraf.
Efficiëntere processen: Alles loopt soepeler, van uren tot verloning en facturatie.
Minder tools nodig: Eén systeem vervangt meerdere losse oplossingen.

Het resultaat: meer marge, minder overhead en meer focus op groei. Veel klanten besparen tot 25% op hun operationele kosten.

Ja, met Kentro bepaal jij zelf het moment van verlonen – afhankelijk van de bundel die je kiest.

Je hebt volledige regie over de planning van je verloningsrondes. Wil je verlonen per week, per 4 weken of per maand ? Geen probleem. Afhankelijk van de bundel biedt Kentro ondersteuning voor verschillende scenario’s. Zo past het systeem zich aan jouw organisatie en werkwijze aan – zonder handmatig werk of extra stappen.

Kies de bundel die bij jouw behoeften past en behoud maximale flexibiliteit én controle.

Part of
deco

Interesse?
Vraag dan een demo aan!

Of neem contact op via +31 (0)318 670 450 of het contactformulier voor meer informatie