Menu

Voor veel klanten van Pivoton een begrip, de jaarwerksessie. Nieuwe gezichten en een hoge opkomst voorspelde al veel goeds en tijdens de afsluitende lunch kwam de bevestiging: ook deze jaarwerksessie van Pivoton was weer zeer geslaagd. Welk cijfer onze klanten overall hebben gegeven op een schaal van 1-5? Een 4,56! Daar zijn wij trots op.

Een reactie van onze klant:

Onderwerpen jaarwerksessie 2018

Tijdens een inspirerende ochtendsessie werden klanten door Business consultant André Gelauf geïnformeerd over de aanstaande veranderingen van wet- en regelgeving per 2019. Uiteraard werd ook toegelicht hoe de nieuwe wet- en regelgeving verwerkt is in onze software. Want ook in 2019 is compliancy weer volledig gewaarborgd met onze software! Onderwerpen die aan bod kwamen:

  • AOW- en pensioenrichtleeftijd
  • Minimumlonen
  • Jaaraanpassingen rekenvoorschriften verloning
  • Jaaraanpassingen loonaangifte
  • Woonland
  • Anoniementarief
  • Internationale aspecten
  • Verhoging lage BTW-tarief
  • Aanleveringen pensioenfondsen

Mogelijk impact richting 2020

Ook werd er een doorkijk gegeven naar 2020 met de mogelijke impact van de Wet Arbeidsmarkt in Balans. Je kunt hierbij denken aan de volgende wijzigingen:

  • Payrollcontracten
  • Sectorindeling
  • Gedifferentieerde WW-premie (AWf)
  • Transitievergoeding
  • Ketenregeling
  • Proeftijd
  • Oproepcontracten

Planning richting 2019

Al maanden geleden zijn wij begonnen met de interne voorbereidingen om de noodzakelijke wijzigingen 2019 door te voeren in onze software. Na de jaarwerksessie is het dan eindelijk zover: we kunnen samen met onze klanten starten aan de invulling van het jaarwerk zodat 7 januari de eerste verloning probleemloos kan draaien.

Meer weten?

Benieuwd hoe dit jaarlijks terugkerende project eruit ziet? En wat wij allemaal doen om onze klanten te ontzorgen? Wij leggen het graag aan u uit. Neem vooral contact met ons op

Interesse om in 2019 ook aanwezig te zijn bij onze jaarwerksessie? En daarmee op de hoogte te blijven van alle veranderende wet- en regelgeving? Noteer 3 december 2019 in de agenda. Meld u ook aan voor onze nieuwsbrief, dan zorgt u dat u niets mist.

Vragen of even sparren?

Neem vooral contact op! Wij staan klaar om met je mee te denken voor een passende oplossing voor jouw organisatie!

decoration
Rowen Lok
Sales Consultant Pivoton
  • Persoonlijk en proactief
  • 8 jaar actief in de flexbranche
  • Een oplossing voor al jouw uitdagingen

Bij Pivoton begrijpen wij dat overstappen naar nieuwe software een hele stap kan zijn. Daarom bieden wij begeleiding van begin tot eind en luisteren wij naar jouw wensen. Wij denken met jouw organisatie mee. Heb je vragen? Neem dan vooral vrijblijvend contact op!

Verhoog jouw
efficiëntie met

25%

Minder tijd aan het
trainen werknemers

50%

Realiseer een

kostenbesparing

20%

Minder
administratie tijd

>30%

Altijd goed
geïmplementeerd

100%

Blijf op de hoogte van alles wat speelt

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, inspirerende events en alles wat er speelt. Hier delen we updates die je niet wilt missen.
decoration

Veelgestelde vragen

Een backoffice die niet meegroeit met jouw organisatie remt je af. Door te kiezen voor een moderne, schaalbare backoffice:

Werk je efficiënter, met minder handmatig werk.
Verminder je fouten, dankzij slimme automatisering.
Ben je altijd compliant, ook bij complexe wet- en regelgeving.
Creëer je ruimte voor groei, innovatie en betere service.

Kortom: je backoffice moet je versterken, niet beperken.

Als je al veel hebt geautomatiseerd, is dat een mooie stap. Maar echte winst zit in integratie, schaalbaarheid en controle. Pivoton biedt:

Eén centraal IT landschap met zvoove voor planning, recruitmentsoftware, uren, loon en facturatie.
Naadloze koppelingen met externe systemen (zoals Planbition, ID-check, StiPP).
Slimme signaleringen en monitoring voor maximale grip.
Altijd up-to-date software, zonder dat je zelf iets hoeft te doen.

Zo haal je méér uit je automatisering – met minder handelingen en meer zekerheid.

Ja – met Pivoton blijf je voor op je concurrentie, nu én later. Waarom?

Altijd up-to-date: Onze releases volgen een vaste kalender en bevatten voortdurend innovaties en updates op wet- en regelgeving.
Schaalbaar en flexibel: Je groeit makkelijk mee met de markt, zonder gedoe.
Slimme integraties: Koppelingen met tools als Cockpit, Planbition en ID-check zorgen voor maximale efficiëntie.
Realtime grip: Altijd actueel inzicht in marges, inzet en compliance.

Kortom: je werkt sneller, slimmer en future-proof – terwijl anderen achterblijven.

Met Kentro bespaar je op drie vlakken tegelijk: tijd, kosten én risico’s.

Minder handmatig werk: Door vergaande automatisering hoef je minder zelf te doen.
Minder fouten: Minder correcties = minder kosten achteraf.
Efficiëntere processen: Alles loopt soepeler, van uren tot verloning en facturatie.
Minder tools nodig: Eén systeem vervangt meerdere losse oplossingen.

Het resultaat: meer marge, minder overhead en meer focus op groei. Veel klanten besparen tot 25% op hun operationele kosten.

Ja, met Kentro bepaal jij zelf het moment van verlonen – afhankelijk van de bundel die je kiest.

Je hebt volledige regie over de planning van je verloningsrondes. Wil je verlonen per week, per 4 weken of per maand ? Geen probleem. Afhankelijk van de bundel biedt Kentro ondersteuning voor verschillende scenario’s. Zo past het systeem zich aan jouw organisatie en werkwijze aan – zonder handmatig werk of extra stappen.

Kies de bundel die bij jouw behoeften past en behoud maximale flexibiliteit én controle.

Part of
deco

Interesse?
Vraag dan een demo aan!

Of neem contact op via +31 (0)318 670 450 of het contactformulier voor meer informatie