Menu

In Person verlengt het contract met IT-businesspartner Pivoton met vijf jaar en spreekt daarmee blijvend vertrouwen uit in Pivoton. Op vrijdag 20 oktober bezegelden de directies van In Person en Pivoton de voortzetting van de jarenlange succesvolle samenwerking.

In Person en Pivoton werken al sinds 2006 intensief samen. Met de voortzetting van het contract bevestigt In Person de stabiliteit, betrouwbaarheid en toekomstvisie van Pivoton die past bij de koers en ambities van In Person.

In Person vertelt

Gevraagd naar de belangrijkste drijfveren voor de verlenging gaf Jim Kok, CEO van In Person, aan dat ‘Pivoton met Kentro Office een belangrijke bijdrage levert in de kwaliteit en efficiency van het dagelijkse werk van hun intercedenten en dat met Kentro Konnekt flexkrachten en inleners optimaal voorzien worden in de voor hun belangrijkste elementen zoals bijvoorbeeld solliciteren en uren invoeren/accorderen’. Bovendien gaf Kok aan dat ‘de kwaliteit en betrouwbaarheid van de verloning en facturatie in combinatie met de compliancy t.a.v. wet- en regelgeving uiterst belangrijk is. De volledige ontzorging die Pivoton daaromheen biedt in combinatie met de mogelijkheid om integraties met derde partijen te realiseren zijn van cruciaal belang voor In Person’.

In Person gelooft in innovatie, optimalisatie en persoonlijke aandacht. Dat In Person inzet op innovatie blijkt ook uit het feit dat zij launching customer zijn van Kentro Office, de nieuwste generatie frontofficesoftware.

Roel Keizer
Roel Keizer

Roel Keizer, CEO van Pivoton:

Samen met In Person kijken we steeds opnieuw hoe onze software en dienstverlening In Person het beste faciliteert bij het realiseren van hun businessdoelstellingen’. Met deze verlenging onderstrepen beide partijen nogmaals het partnership voor langere termijn. Keizer sluit af met de toevoeging dat ‘Pivoton uiterst trots is op deze bestendiging van de samenwerking’, iets dat door Kok wordt onderstreept met de toevoeging ‘en andersom!

Roel Keizer
Roel Keizer

Vragen of even sparren?

Neem vooral contact op! Wij staan klaar om met je mee te denken voor een passende oplossing voor jouw organisatie!

decoration
Rowen Lok
Sales Consultant Pivoton
  • Persoonlijk en proactief
  • 8 jaar actief in de flexbranche
  • Een oplossing voor al jouw uitdagingen

Bij Pivoton begrijpen wij dat overstappen naar nieuwe software een hele stap kan zijn. Daarom bieden wij begeleiding van begin tot eind en luisteren wij naar jouw wensen. Wij denken met jouw organisatie mee. Heb je vragen? Neem dan vooral vrijblijvend contact op!

Verhoog jouw
efficiëntie met

25%

Minder tijd aan het
trainen werknemers

50%

Realiseer een

kostenbesparing

20%

Minder
administratie tijd

>30%

Altijd goed
geïmplementeerd

100%

Blijf op de hoogte van alles wat speelt

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, inspirerende events en alles wat er speelt. Hier delen we updates die je niet wilt missen.
decoration

Veelgestelde vragen

Een backoffice die niet meegroeit met jouw organisatie remt je af. Door te kiezen voor een moderne, schaalbare backoffice:

Werk je efficiënter, met minder handmatig werk.
Verminder je fouten, dankzij slimme automatisering.
Ben je altijd compliant, ook bij complexe wet- en regelgeving.
Creëer je ruimte voor groei, innovatie en betere service.

Kortom: je backoffice moet je versterken, niet beperken.

Als je al veel hebt geautomatiseerd, is dat een mooie stap. Maar echte winst zit in integratie, schaalbaarheid en controle. Pivoton biedt:

Eén centraal IT landschap met zvoove voor planning, recruitmentsoftware, uren, loon en facturatie.
Naadloze koppelingen met externe systemen (zoals Planbition, ID-check, StiPP).
Slimme signaleringen en monitoring voor maximale grip.
Altijd up-to-date software, zonder dat je zelf iets hoeft te doen.

Zo haal je méér uit je automatisering – met minder handelingen en meer zekerheid.

Ja – met Pivoton blijf je voor op je concurrentie, nu én later. Waarom?

Altijd up-to-date: Onze releases volgen een vaste kalender en bevatten voortdurend innovaties en updates op wet- en regelgeving.
Schaalbaar en flexibel: Je groeit makkelijk mee met de markt, zonder gedoe.
Slimme integraties: Koppelingen met tools als Cockpit, Planbition en ID-check zorgen voor maximale efficiëntie.
Realtime grip: Altijd actueel inzicht in marges, inzet en compliance.

Kortom: je werkt sneller, slimmer en future-proof – terwijl anderen achterblijven.

Met Kentro bespaar je op drie vlakken tegelijk: tijd, kosten én risico’s.

Minder handmatig werk: Door vergaande automatisering hoef je minder zelf te doen.
Minder fouten: Minder correcties = minder kosten achteraf.
Efficiëntere processen: Alles loopt soepeler, van uren tot verloning en facturatie.
Minder tools nodig: Eén systeem vervangt meerdere losse oplossingen.

Het resultaat: meer marge, minder overhead en meer focus op groei. Veel klanten besparen tot 25% op hun operationele kosten.

Ja, met Kentro bepaal jij zelf het moment van verlonen – afhankelijk van de bundel die je kiest.

Je hebt volledige regie over de planning van je verloningsrondes. Wil je verlonen per week, per 4 weken of per maand ? Geen probleem. Afhankelijk van de bundel biedt Kentro ondersteuning voor verschillende scenario’s. Zo past het systeem zich aan jouw organisatie en werkwijze aan – zonder handmatig werk of extra stappen.

Kies de bundel die bij jouw behoeften past en behoud maximale flexibiliteit én controle.

Part of
deco

Interesse?
Vraag dan een demo aan!

Of neem contact op via +31 (0)318 670 450 of het contactformulier voor meer informatie