Menu

E&P Uitzendburo vertrouwt al 24 jaar op de software en dienstverlening van Pivoton. Op donderdag 4 oktober 2018 bezegelden Marien van Ede, directeur van E&P Uitzendburo, en Roel Keizer, CEO van Pivoton, de samenwerking met een contractverlenging van 5 jaar.

Samenwerking

In 1994 is het eerste contract getekend en sindsdien is de samenwerking tussen E&P Uitzendburo en Pivoton verder uitgebouwd. Om de groeiambitie van E&P Uitzendburo te ondersteunen, hebben beide partijen eveneens de intentie uitgesproken om gedurende de nieuwe contractperiode Kentro Office en Kentro Konnekt te gaan implementeren. Met deze software kunnen de medewerkers van E&P Uitzendburo nog effectiever en efficiënter werken en zich focussen op waar zij goed in zijn: personeelsbemiddeling van gekwalificeerde vakmensen.

Marien van Ede, Directeur van E&P Uitzendburo:

Goede service vinden wij belangrijk en als je vertrouwen in elkaar hebt, is dat heel wat waard” om daaraan toe te voegen “Ons bedrijf bestaat volgend jaar 25 jaar, we doen al 24 jaar zaken met Pivoton. Dat zegt genoeg”.

Roel Keizer
Roel Keizer

Roel Keizer, CEO van Pivoton:

Wij hechten ontzettend veel waarde aan partnerships en langdurige samenwerkingen. Daarom zijn wij ontzettend trots op de continuering en het vertrouwen wat E&P in ons heeft. Ik kijk uit naar de komende 5 jaar waarin wij van Pivoton het maximale mogelijk kunnen maken zodat E&P hun groeidoelstellingen kan realiseren.

Roel Keizer
Roel Keizer

Jan van Heerdt, Hoofd Administratie van E&P Uitzendburo:

“Ik ben heel tevreden over de service en kwaliteit van Pivoton. We weten wat we aan Pivoton hebben en daar zijn we blij mee”.

Over E&P Uitzendburo

E&P Uitzendburo is sinds 1994 actief op de arbeidsmarkt en gespecialiseerd in het detacheren van gekwalificeerde vakmensen zoals lassers, pijpfitters, bankwerkers en monteurs. Zij zijn vertegenwoordigd in o.a. de metaalindustrie, voedingsmiddelenindustrie, machine- en apparatenbouw, petrochemische industrie, woning- en utiliteitenbouw en scheepsbouw. Zij zijn aangesloten bij de NBBU en zorgen voor een uitstekende dienstverlening binnen de technische branche.

http://www.eenp-uitzendburo.nl/ 

Vragen of even sparren?

Neem vooral contact op! Wij staan klaar om met je mee te denken voor een passende oplossing voor jouw organisatie!

decoration
Rowen Lok
Sales Consultant Pivoton
  • Persoonlijk en proactief
  • 8 jaar actief in de flexbranche
  • Een oplossing voor al jouw uitdagingen

Bij Pivoton begrijpen wij dat overstappen naar nieuwe software een hele stap kan zijn. Daarom bieden wij begeleiding van begin tot eind en luisteren wij naar jouw wensen. Wij denken met jouw organisatie mee. Heb je vragen? Neem dan vooral vrijblijvend contact op!

Verhoog jouw
efficiëntie met

25%

Minder tijd aan het
trainen werknemers

50%

Realiseer een

kostenbesparing

20%

Minder
administratie tijd

>30%

Altijd goed
geïmplementeerd

100%

Blijf op de hoogte van alles wat speelt

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, inspirerende events en alles wat er speelt. Hier delen we updates die je niet wilt missen.
decoration

Veelgestelde vragen

Een backoffice die niet meegroeit met jouw organisatie remt je af. Door te kiezen voor een moderne, schaalbare backoffice:

Werk je efficiënter, met minder handmatig werk.
Verminder je fouten, dankzij slimme automatisering.
Ben je altijd compliant, ook bij complexe wet- en regelgeving.
Creëer je ruimte voor groei, innovatie en betere service.

Kortom: je backoffice moet je versterken, niet beperken.

Als je al veel hebt geautomatiseerd, is dat een mooie stap. Maar echte winst zit in integratie, schaalbaarheid en controle. Pivoton biedt:

Eén centraal IT landschap met zvoove voor planning, recruitmentsoftware, uren, loon en facturatie.
Naadloze koppelingen met externe systemen (zoals Planbition, ID-check, StiPP).
Slimme signaleringen en monitoring voor maximale grip.
Altijd up-to-date software, zonder dat je zelf iets hoeft te doen.

Zo haal je méér uit je automatisering – met minder handelingen en meer zekerheid.

Ja – met Pivoton blijf je voor op je concurrentie, nu én later. Waarom?

Altijd up-to-date: Onze releases volgen een vaste kalender en bevatten voortdurend innovaties en updates op wet- en regelgeving.
Schaalbaar en flexibel: Je groeit makkelijk mee met de markt, zonder gedoe.
Slimme integraties: Koppelingen met tools als Cockpit, Planbition en ID-check zorgen voor maximale efficiëntie.
Realtime grip: Altijd actueel inzicht in marges, inzet en compliance.

Kortom: je werkt sneller, slimmer en future-proof – terwijl anderen achterblijven.

Met Kentro bespaar je op drie vlakken tegelijk: tijd, kosten én risico’s.

Minder handmatig werk: Door vergaande automatisering hoef je minder zelf te doen.
Minder fouten: Minder correcties = minder kosten achteraf.
Efficiëntere processen: Alles loopt soepeler, van uren tot verloning en facturatie.
Minder tools nodig: Eén systeem vervangt meerdere losse oplossingen.

Het resultaat: meer marge, minder overhead en meer focus op groei. Veel klanten besparen tot 25% op hun operationele kosten.

Ja, met Kentro bepaal jij zelf het moment van verlonen – afhankelijk van de bundel die je kiest.

Je hebt volledige regie over de planning van je verloningsrondes. Wil je verlonen per week, per 4 weken of per maand ? Geen probleem. Afhankelijk van de bundel biedt Kentro ondersteuning voor verschillende scenario’s. Zo past het systeem zich aan jouw organisatie en werkwijze aan – zonder handmatig werk of extra stappen.

Kies de bundel die bij jouw behoeften past en behoud maximale flexibiliteit én controle.

Part of
deco

Interesse?
Vraag dan een demo aan!

Of neem contact op via +31 (0)318 670 450 of het contactformulier voor meer informatie