Menu

APS Personeelservices vertrouwt al 21 jaar op de software en dienstverlening van Pivoton. Woensdag 19 december 2018 hebben Marcel & Catrien Coolen namens APS en Roel Keizer namens Pivoton het contract getekend en daarmee de samenwerking met een periode van 5 jaar verlengd.

Samenwerking

APS Personeelservices is al ruim 40 jaar een begrip in de regio Nuenen en Son en sinds 2017 ook een vestiging in Schijndel. In 1997 is het eerste contract getekend met Pivoton en in de loop van de jaren is de samenwerking verder uitgebouwd. Pivoton verzorgt de volledige verloning & facturatie. Om de kwaliteit van hun diensten en het persoonlijke contact richting opdrachtgevers en kandidaten verder te optimaliseren, gaat APS over op Kentro Office en Konnekt. Daarmee stroomlijnen ze hun IT-proces zodat zij zich kan focussen op waar zij goed in is: succesvol matchen door onderscheidend te zijn in relatiebeheer.

decoration
Roel Keizer
Roel Keizer

Roel Keizer, CEO van Pivoton:

Duurzame relaties, loyaliteit en persoonlijk contact staat voorop bij APS. Dat zie je terug richting hun opdrachtgevers, hun kandidaten en ook naar leveranciers & partners. Dat is bij Pivoton niet anders. We hechten aan klantrelaties waarin we elkaar strategisch versterken en daarin helpt eenzelfde business houding en visie. Om gezamenlijk dezelfde doelen na te kunnen streven. Waarbij wij onze klanten ontzorgen bij de implementatie van én het gebruik van onze software, in de hart van hun organisatie. Met vertrouwen, duidelijke afspraken en scherpe focus kunnen ze rekenen op een gedegen en succesvolle implementatie van de Kentro suite. Trots dat wij samen deze vervolgstappen gaan zetten.

Roel Keizer
Roel Keizer
decoration

Over APS Personeelservices

APS Personeelservices is een familiebedrijf dat al sinds 1975 uitzendt en detacheert, ook voor payrolling en werving en selectie kunt u bij ze terecht. Als regionaal en allround personeelsbureau bemiddelen zij personeel op diverse niveaus in veel verschillende vakgebieden. Bewust richt APS zich niet op één branche; hun specialisme is kwaliteit. Door persoonlijk contact met zowel kandidaten als opdrachtgevers garanderen ze die kwaliteit, al jaren. APS is een gecertificeerd bureau en lid van de ABU. Meer weten? Neem eens een kijkje op https://apspersoneel.nl/

Vragen of even sparren?

Neem vooral contact op! Wij staan klaar om met je mee te denken voor een passende oplossing voor jouw organisatie!

decoration
Rowen Lok
Sales Consultant Pivoton
  • Persoonlijk en proactief
  • 8 jaar actief in de flexbranche
  • Een oplossing voor al jouw uitdagingen

Bij Pivoton begrijpen wij dat overstappen naar nieuwe software een hele stap kan zijn. Daarom bieden wij begeleiding van begin tot eind en luisteren wij naar jouw wensen. Wij denken met jouw organisatie mee. Heb je vragen? Neem dan vooral vrijblijvend contact op!

Verhoog jouw
efficiëntie met

25%

Minder tijd aan het
trainen werknemers

50%

Realiseer een

kostenbesparing

20%

Minder
administratie tijd

>30%

Altijd goed
geïmplementeerd

100%

Blijf op de hoogte van alles wat speelt

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, inspirerende events en alles wat er speelt. Hier delen we updates die je niet wilt missen.
decoration

Veelgestelde vragen

Een backoffice die niet meegroeit met jouw organisatie remt je af. Door te kiezen voor een moderne, schaalbare backoffice:

Werk je efficiënter, met minder handmatig werk.
Verminder je fouten, dankzij slimme automatisering.
Ben je altijd compliant, ook bij complexe wet- en regelgeving.
Creëer je ruimte voor groei, innovatie en betere service.

Kortom: je backoffice moet je versterken, niet beperken.

Als je al veel hebt geautomatiseerd, is dat een mooie stap. Maar echte winst zit in integratie, schaalbaarheid en controle. Pivoton biedt:

Eén centraal IT landschap met zvoove voor planning, recruitmentsoftware, uren, loon en facturatie.
Naadloze koppelingen met externe systemen (zoals Planbition, ID-check, StiPP).
Slimme signaleringen en monitoring voor maximale grip.
Altijd up-to-date software, zonder dat je zelf iets hoeft te doen.

Zo haal je méér uit je automatisering – met minder handelingen en meer zekerheid.

Ja – met Pivoton blijf je voor op je concurrentie, nu én later. Waarom?

Altijd up-to-date: Onze releases volgen een vaste kalender en bevatten voortdurend innovaties en updates op wet- en regelgeving.
Schaalbaar en flexibel: Je groeit makkelijk mee met de markt, zonder gedoe.
Slimme integraties: Koppelingen met tools als Cockpit, Planbition en ID-check zorgen voor maximale efficiëntie.
Realtime grip: Altijd actueel inzicht in marges, inzet en compliance.

Kortom: je werkt sneller, slimmer en future-proof – terwijl anderen achterblijven.

Met Kentro bespaar je op drie vlakken tegelijk: tijd, kosten én risico’s.

Minder handmatig werk: Door vergaande automatisering hoef je minder zelf te doen.
Minder fouten: Minder correcties = minder kosten achteraf.
Efficiëntere processen: Alles loopt soepeler, van uren tot verloning en facturatie.
Minder tools nodig: Eén systeem vervangt meerdere losse oplossingen.

Het resultaat: meer marge, minder overhead en meer focus op groei. Veel klanten besparen tot 25% op hun operationele kosten.

Ja, met Kentro bepaal jij zelf het moment van verlonen – afhankelijk van de bundel die je kiest.

Je hebt volledige regie over de planning van je verloningsrondes. Wil je verlonen per week, per 4 weken of per maand ? Geen probleem. Afhankelijk van de bundel biedt Kentro ondersteuning voor verschillende scenario’s. Zo past het systeem zich aan jouw organisatie en werkwijze aan – zonder handmatig werk of extra stappen.

Kies de bundel die bij jouw behoeften past en behoud maximale flexibiliteit én controle.

Part of
deco

Interesse?
Vraag dan een demo aan!

Of neem contact op via +31 (0)318 670 450 of het contactformulier voor meer informatie