Menu

Ede, 28 december 2017 Actief Werkt! heeft het contract met IT-businesspartner Pivoton verlengd en blijft daarmee vertrouwen op de innovatieve, stabiele en betrouwbare mid- en backoffice cloud software en dienstverlening van Pivoton.

Actief Werkt! vertrouwt sinds 2001 op de software en dienstverlening van Pivoton. Met de voortzetting van het contract een bevestiging van het vertrouwen in IT-businesspartner Pivoton.

Bij Actief Werkt! geloven ze dat mensen het verschil maken in elke organisatie. Daarom is er ook gestart met de implementatie van de nieuwste generatie frontoffice software van Pivoton: Kentro Office. Met Kentro Office kunnen de medewerkers nog effectiever en efficiënter werken waardoor er meer tijd ontstaat voor de flexkracht en de klant.

Hans Damhuis, CFO bij Actief Werkt! en Roel Keizer, CEO van Pivoton, bezegelde de voortzetting van deze jarenlange samenwerking.

decoration
Roel Keizer
Roel Keizer

Roel Keizer, CEO van Pivoton:

Wij zijn uiterst trots op het partnership en de bestendiging van deze samenwerking.

Roel Keizer
Roel Keizer

Meer te weten komen waarom Actief  Nederland vertrouwt op Pivoton?

Lees hier het hele verhaal

 

Over Actief Nederland

Actief Techniek en Actief Werkt! zijn onderdeel van Actief Nederland. Een van de snelst groeiende uitzendorganisaties in Nederland. Actief heeft al meer dan 25 jaar ervaring in de uitzendbranche en is uitgegroeid tot een top-10 speler op de Nederlandse markt. Dagelijks meer dan 7.000 flexkrachten en vakmensen aan het werk via 68 vestigingen en inhouse locaties in heel Nederland. Onderscheidend door een persoonlijke en betrokken benadering van klanten en flexkrachten. Ze willen dicht bij klanten, flexcollega’s en vakmensen staan. Daarnaast hechten ze veel waarde aan lokale aanwezigheid en ondernemerschap.

Meer weten? Neem een kijkje op hun website

Vragen of even sparren?

Neem vooral contact op! Wij staan klaar om met je mee te denken voor een passende oplossing voor jouw organisatie!

decoration
Rowen Lok
Sales Consultant Pivoton
  • Persoonlijk en proactief
  • 8 jaar actief in de flexbranche
  • Een oplossing voor al jouw uitdagingen

Bij Pivoton begrijpen wij dat overstappen naar nieuwe software een hele stap kan zijn. Daarom bieden wij begeleiding van begin tot eind en luisteren wij naar jouw wensen. Wij denken met jouw organisatie mee. Heb je vragen? Neem dan vooral vrijblijvend contact op!

Verhoog jouw
efficiëntie met

25%

Minder tijd aan het
trainen werknemers

50%

Realiseer een

kostenbesparing

20%

Minder
administratie tijd

>30%

Altijd goed
geïmplementeerd

100%

Blijf op de hoogte van alles wat speelt

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, inspirerende events en alles wat er speelt. Hier delen we updates die je niet wilt missen.
decoration

Veelgestelde vragen

Een backoffice die niet meegroeit met jouw organisatie remt je af. Door te kiezen voor een moderne, schaalbare backoffice:

Werk je efficiënter, met minder handmatig werk.
Verminder je fouten, dankzij slimme automatisering.
Ben je altijd compliant, ook bij complexe wet- en regelgeving.
Creëer je ruimte voor groei, innovatie en betere service.

Kortom: je backoffice moet je versterken, niet beperken.

Als je al veel hebt geautomatiseerd, is dat een mooie stap. Maar echte winst zit in integratie, schaalbaarheid en controle. Pivoton biedt:

Eén centraal IT landschap met zvoove voor planning, recruitmentsoftware, uren, loon en facturatie.
Naadloze koppelingen met externe systemen (zoals Planbition, ID-check, StiPP).
Slimme signaleringen en monitoring voor maximale grip.
Altijd up-to-date software, zonder dat je zelf iets hoeft te doen.

Zo haal je méér uit je automatisering – met minder handelingen en meer zekerheid.

Ja – met Pivoton blijf je voor op je concurrentie, nu én later. Waarom?

Altijd up-to-date: Onze releases volgen een vaste kalender en bevatten voortdurend innovaties en updates op wet- en regelgeving.
Schaalbaar en flexibel: Je groeit makkelijk mee met de markt, zonder gedoe.
Slimme integraties: Koppelingen met tools als Cockpit, Planbition en ID-check zorgen voor maximale efficiëntie.
Realtime grip: Altijd actueel inzicht in marges, inzet en compliance.

Kortom: je werkt sneller, slimmer en future-proof – terwijl anderen achterblijven.

Met Kentro bespaar je op drie vlakken tegelijk: tijd, kosten én risico’s.

Minder handmatig werk: Door vergaande automatisering hoef je minder zelf te doen.
Minder fouten: Minder correcties = minder kosten achteraf.
Efficiëntere processen: Alles loopt soepeler, van uren tot verloning en facturatie.
Minder tools nodig: Eén systeem vervangt meerdere losse oplossingen.

Het resultaat: meer marge, minder overhead en meer focus op groei. Veel klanten besparen tot 25% op hun operationele kosten.

Ja, met Kentro bepaal jij zelf het moment van verlonen – afhankelijk van de bundel die je kiest.

Je hebt volledige regie over de planning van je verloningsrondes. Wil je verlonen per week, per 4 weken of per maand ? Geen probleem. Afhankelijk van de bundel biedt Kentro ondersteuning voor verschillende scenario’s. Zo past het systeem zich aan jouw organisatie en werkwijze aan – zonder handmatig werk of extra stappen.

Kies de bundel die bij jouw behoeften past en behoud maximale flexibiliteit én controle.

Part of
deco

Interesse?
Vraag dan een demo aan!

Of neem contact op via +31 (0)318 670 450 of het contactformulier voor meer informatie