Kentro Office is procesondersteunende frontoffice-software die de vestigingsmedewerkers optimaal ondersteunt in hun werk. Door het intuïtieve karakter, de procesgestuurde ondersteuning en slim (her)gebruik van data is de juiste informatie op het juiste moment beschikbaar. Zo krijgt u bijvoorbeeld bij het aanmaken van een plaatsing alleen de juiste prijsafspraken voor die inlener te zien in plaats van meerdere keuzes. Vestigingsmedewerkers kunnen zo efficiënter, nauwkeuriger en prettiger hun werk doen. Dit bespaart tijd en zorgt voor minder fouten. Door de eenvoudige en geavanceerde werking van Kentro Office kan een medewerker er direct mee aan de slag. Bovendien is het met deze applicatie mogelijk om, in combinatie met Kentro Konnekt, procesoptimalisatie en dus een besparing op de operationele kosten te realiseren.

Waarom kiezen voor Kentro Office?

  • Procesondersteunende software die slim gebruikmaakt van data
  • Nauwelijks inwerktijd nodig door intuïtieve user-interface
  • Keuzes voorgedefinieerd op basis van data
  • Correcte toepassing van wet- en regelgeving
  • Koppelingen met andere externe applicaties mogelijk
  • Zowel geschikt voor desktop als tablet
  • Leuk om mee te werken voor de medewerker

 

Just in time informatie

Kentro Office denkt mee en leidt de intercedent stapsgewijs door het proces heen. De getoonde informatie en keuzes worden automatisch gefilterd op basis van de gekozen processtap en gegevens die eerder zijn vastgelegd.

De opties worden gelimiteerd, zodat alleen de informatie die relevant is wordt getoond en dat bespaart veel tijd. Zo onthoudt Kentro Office bijvoorbeeld in het aanvraagproces de meest recente of actieve klanten en geeft dit weer als suggestie.

Door een goede inrichting van de software is een nieuwe vacature, een plaatsing of een ander verzoek zo gemaakt.

En dat voorkomt fouten en levert tijdswinst op. Tijd die de intercedent kan besteden aan het belangrijkste aspect van zijn of haar werk: het werven, selecteren en plaatsen van de juiste persoon bij de juiste vacature.

Samenwerken

Kentro Office registreert alle acties en handelingen en toont relevante informatie op het juiste moment en op de juiste plaats. Op die manier ziet de vestigingsmedewerker bijvoorbeeld snel wat de status is van een bepaalde vacature of actie en wie als laatste contact heeft gehad met een flexkracht.

Lijstjes maken en briefjes aan elkaar doorgeven zijn daarmee overbodig. Toch graag een notitie doorgeven aan een collega? Dat kan met de ToDo- en Update-functie in Kentro Office.

Toegevoegde waarde voor u

Met Kentro Office wordt het gehele frontoffice-proces ondersteund. Denk hierbij aan acquisitie, werving, matchen en selecteren, het plaatsen van uitzendkrachten en de complete administratieve afhandeling ervan. En niet te vergeten de verwerking van de gewerkte uren in de backoffice-oplossing. Maakt u ook gebruik van de portalen van Kentro Konnekt, dan is ook alle interactie met de flexkracht en inlener geïntegreerd.

Behalve bewaking van algemene wet- en regelgeving voor bijvoorbeeld minimumloon, transitievergoeding of cao-fasering, worden ook organisatie specifieke regels bewaakt. Denk hierbij aan het volgen van prijsafspraken of het toekennen van rollen en rechten.

Kentro Office is ontwikkeld in nauwe samenwerking met ons klantpanel. Dit zorgt ervoor dat de meest generieke werkzaamheden verwerkt zijn in de software. Wij blijven onze software continu ontwikkelen en toetsen dit bij verschillende stakeholders.

Wilt u meer weten over Kentro Office?

Klant van ons zijn onder andere

FAQ

1. Is Kentro Office een on premise-oplossing of een cloud-oplossing?

Kentro Office is een cloud-oplossing (webapplicatie) en gebouwd op het OutSystems platform.

2. Is Kentro Office een standaard pakket of maatwerk?

Kentro Office is een standaard pakket dat minimaal 80% van de generieke werkzaamheden bij flexorganisaties ondersteunt. De functionaliteiten zijn in nauw overleg met de eindgebruikers vormgegeven. Dus hoogstwaarschijnlijk past Kentro niet alleen ook in uw situatie, maar kunt u tevens profiteren van de best practices uit de uitzendbranche! Het Outsystems platform waarop Kentro Office is ontwikkeld maakt het mogelijk om eventuele aanvullende wensen relatief eenvoudig te realiseren.

3. Ontwikkelen jullie nog door op Kentro Office?

Ja, want wij geloven in constante innovatie en ontwikkeling. Wij hebben een klantpanel waarmee we de software continu bespreken en volgen de ontwikkelingen in de markt op de voet. Zo werken wij elke dag aan nog betere software.

4. In de dagelijkse praktijk heb ik veel te maken met buitenlandse uitzendkrachten. Is Kentro Office meertalig?

Ja, Kentro Office is meertalig. Nederlands en Engels wordt standaard ondersteund. Andere talen kunnen op verzoek ook ondersteund worden

5. Hoe snel kunnen jullie Kentro office implementeren en hoe verloopt dit proces?

We beginnen met een uitgebreide intake om de wensen en behoeften in kaart te brengen, op basis daarvan stemmen we de doorlooptijd samen af.

Het overstappen naar een nieuwe applicatie brengt de nodige veranderingen met zich mee. Wij begrijpen de impact hiervan voor uw organisatie en begeleiden de transitie secuur.

Heb je een andere vraag?