Kentro Konnekt is mobile-first ontwikkeld en daarmee geschikt voor mobiel, tablet en desktop. Dit portaal integreert naadloos met uw website en het backoffice-systeem. Met Kentro Konnekt kunnen kandidaten solliciteren op vacatures, een open inschrijving doen, gegevens bijwerken, loonstroken inzien en uren invoeren. Inleners kunnen in het portaal uren van flexkrachten accorderen, invoeren en facturen inzien. Belangrijk hierbij is dat dit snel, gebruiksvriendelijk en zonder barrières gebeurt. Het portaal is geheel in uw huisstijl aan te passen waarmee het de uitstraling van uw eigen organisatie heeft. Zo bepaalt u bijvoorbeeld zelf welke vragen gesteld worden. Dit kan zelfs per device verschillend zijn, en draagt op die manier bij aan de branding van uw organisatie.

Waarom kiezen voor Kentro Konnekt?

  • Integreert naadloos met uw website en backoffice systeem
  • Draagt bij aan de branding van uw organisatie
  • Mogelijkheid zelf vragen te customizen
  • Op ieder device beschikbaar en instelbaar
  • Inschrijfbarrières worden weggenomen
  • Kandidaten kunnen altijd hun gegevens inzien en bewerken
  • De administratieve last voor de vestigingsmedewerker neemt af

Voordelen van Kentro Konnekt

Voor u als flexorganisatie

Geen 2 organisaties zijn hetzelfde. Met Kentro Konnekt kunt u zich eenvoudig onderscheiden. Bijvoorbeeld door de eerdergenoemde huisstijl, maar ook in de opzet van inschrijf- en sollicitatieformulieren. Zo is het mogelijk om organisatie specifieke vragen toe te voegen en daarmee een eigen toon en identiteit aan het portaal mee te geven.

U bepaalt zelf welke velden u opneemt in het formulier en welke velden er per device zichtbaar zijn. Zo kunt u de inschrijf- en sollicitatiedrempel verlagen. Iemand die op een laptop werkt, heeft over het algemeen meer ruimte en tijd om te typen dan iemand die via een mobiele telefoon op de website komt. Op deze wijze is het mogelijk om een reactie op de telefoon kort te houden terwijl de kandidaat zich (later) via een laptop uitgebreider kan inschrijven.

Voordelen voor de inlener

Inleners accorderen in het portaal de gewerkte uren van de uitzendkrachten. Dit gaat allemaal digitaal en de inlener ziet direct of de uren kloppen. Het is ook mogelijk voor de inlener om zelf de uren in te vullen van de flexkracht, mocht dit gewenst zijn. Daarnaast zijn de facturen aan de inlener ook in het portaal in te zien.

Voor de kandidaat

Een kandidaat schrijft zich via Kentro Konnekt snel en eenvoudig in. Met het (nieuwe) profiel kunnen kandidaten solliciteren met hun profiel op de vacature. Deze sollicitanten komen direct binnen bij de vestiging en worden daar in het matchingsproces meegenomen.

Door de integratie met de backoffice hoeft de ingevoerde informatie niet handmatig overgenomen te worden, maar staat deze meteen op de juiste plaats.

Als de kandidaat eenmaal aan het werk is, kan hij of zij makkelijk persoonlijke gegevens inzien en updaten. Dit is ook de plek waar de flexkracht de gewerkte uren invoert en een loonstrook kan inzien.

Voordelen voor de vestigingsmedewerker

Het gebruik van Kentro Konnekt zorgt voor een snellere en efficiëntere manier van kandidaatregistratie en neemt werk uit handen van de intercedent. Het stimuleert de flexkracht om zijn profiel actueel te houden. Doordat de flexkracht zelf de gegevens kan aanpassen en altijd de gegevens kan inzien, is er minder administratief contact nodig met de vestigingsmedewerker. De contactmomenten tussen de kandidaat en vestigingsmedewerker krijgt zo een ander, minder administratief, kwalitatief beter karakter. Ook verbetert de (automatische) matching tussen kandidaten en vacatures door middel van meer en kwalitatief betere data. De gegevens die ingevoerd worden in Kentro Konnekt zijn direct zichtbaar in Kentro Office. Handmatig werk wordt zo tot een minimum beperkt en de vestigingsmedewerker kan zich zo concentreren op de acquisitie, het plaatsen en het begeleiden van kandidaten in plaats van tijdrovende administratieve werkzaamheden uit te voeren.

 

Wilt u meer weten over Kentro Konnekt?

Klant van ons zijn onder andere

FAQ

1. Op welk platform is Kentro Konnekt ontwikkeld?

Kentro Konnekt is ontwikkeld op het Outsystems platform. OutSystems maakt het mogelijk om snel applicaties te ontwikkelen en implementeren. OutSystems is een PaaS platform, wat inhoudt dat u, indien wenselijk, zelf mee kan ontwikkelen. In dit filmpje wordt kort uitgelegd wat de mogelijkheden zijn van het PaaS platform.

2. Zien mensen die op onze website komen dat ze in een andere applicatie solliciteren?

Nee, Kentro Konnekt integreert volledig in uw eigen website.

3. In hoeverre kan ik zelf de invulvelden bepalen?

Er is een uitgebreide set aan vragen die beschikbaar zijn. Deze velden en vragen zijn te customizen en u kunt zelf aangeven welke zichtbaar zijn en welke niet. U kunt zelfs per device aangeven wat er wel of niet getoond moet worden.

4. Hoe snel kunnen jullie Kentro Konnekt implementeren?

Op basis van een uitgebreide intake stemmen we dit in overleg met elkaar af.

5. Is Kentro Konnekt beschikbaar voor alle devices?

Ja, Kentro Konnekt is vanuit een mobile first strategie ontwikkeld. U kunt dus vanaf elk apparaat bij de applicatie komen en inloggen.

Heb je een andere vraag?