Menu

InterUM vertrouwt al 21 jaar op de software en dienstverlening van Pivoton. InterUM verlengt de samenwerking met een periode van 5 jaar. Donderdag 4 juli 2019 hebben Marion de Vreede namens InterUM en Roel Keizer namens Pivoton het contract getekend.

Samenwerking

InterUM is al 21 jaar het detacheringsbureau van de Universiteit Maastricht. In 1998 is het eerste contract getekend met Pivoton en in de loop van de jaren is de samenwerking verder uitgebouwd. Pivoton verzorgt vanaf de eerste dag de volledige verloning & facturatie van InterUM in september 2017 is de dienstverlening uitgebreid met de portalenoplossing Kentro Konnekt. Om de groeiambitie van InterUM te versterken en hun primaire proces verder te digitaliseren & optimaliseren, gaat InterUM werken met Kentro Office, de frontoffice software van Pivoton.

decoration
Marion de Vreede
InterUM
  • Oprechte betrokkenheid
  • Vertrouwen en ervaring
  • Persoonlijk contact
Wij helpen (internationaal) academisch talent aan een mooie werkplek binnen Universiteit Maastricht. Dat vraagt om focus, optimale dienstverlening en oprechte betrokkenheid. Dit verwachten wij ook van onze software leverancier. We vertrouwen al 23 jaar op de dienstverlening van Pivoton en met de implementatie van Kentro stelden we onze medewerkers nog meer in staat om de talenten van nu en in de toekomst de juiste werkervaring te bieden bij Universiteit Maastricht.
Roel Keizer
Roel Keizer

Roel Keizer, CEO van Pivoton:

De uitzendmarkt kent genoeg uitdagingen. Denk alleen al aan het vinden van de juiste (internationale) kandidaten en de snel veranderende wet- en regelgeving. Dat geldt zeker voor InterUM. Dan moet software geen uitdaging zijn, maar juist de organisatie ontzorgen. InterUM vertrouwt al 21 jaar op de dienstverlening en software van Pivoton. Ik ben trots dat wij voor nog eens 5 jaar elkaar commitment hebben gegeven en met de implementatie van Kentro komend jaar, kunnen wij voor InterUM het maximale mogelijk blijven maken.

Roel Keizer
Roel Keizer

Waarom kiest InterUM voor Kentro Office?

Met Kentro Office ondersteunt Pivoton medewerkers op de vestiging optimaal in hun werk. Hoe beter medewerkers met data worden aangestuurd en worden ondersteund met slimme tools, hoe meer rendement de frontoffice oplevert: Oplossingen die met de tijd meebewegen en structureel bijdragen aan de strategie van InterUM richting 2020 en verder.

Joke Waalwijk, Directieadviseur InterUM:

“Onze gedetacheerden bieden een meerwaarde aan onze opdrachtgevers door hun gedrevenheid, betrokkenheid en het inbrengen van de laatste wetenschappelijke kennis. Pivoton biedt met de verloning en facturatie en binnenkort Kentro de meerwaarde die wij verwachten van software: Maximaal geautomatiseerd, betrouwbaar, procesondersteunend. De implementatie van Kentro mag wat mij betreft vandaag al starten”. 

Kentro Office biedt uitzendondernemingen veel voordelen:

  • Nauwelijks inwerktijd nodig; de intercedent kan vrijwel direct aan de slag;
  • Het gebruikersgemak bevordert de soepele implementatie. En minder administratieve ballast stimuleert gebruik;
  • De productiviteit gaat omhoog; de intercedent is sneller en effectiever, maakt minder fouten en kan zich volledig focussen op kerntaken, de werving en selectie en het plaatsen van kandidaten;
  • De marge gaat omhoog; de productiviteit verbetert en de indirecte kosten gaan omlaag;
  • Het is leuk om mee te werken: het overzichtelijke, gebruiksvriendelijke systeem maakt het werken prettiger en gemakkelijker.

Over InterUM

InterUM, het interne detacheringsbureau van de Universiteit Maastricht, brengt door optimale dienstverlening en oprechte betrokkenheid student en werkgever bij elkaar en biedt daarbij oplossingen op maat; de opdrachtgever wint inzichten van gemotiveerd academisch talent en de student wint waardevolle werkervaring en een nuttig netwerk.
Meer weten over InterUM? Neem eens een kijkje op hun website

Vragen of even sparren?

Neem vooral contact op! Wij staan klaar om met je mee te denken voor een passende oplossing voor jouw organisatie!

decoration
Rowen Lok
Sales Consultant Pivoton
  • Persoonlijk en proactief
  • 8 jaar actief in de flexbranche
  • Een oplossing voor al jouw uitdagingen

Bij Pivoton begrijpen wij dat overstappen naar nieuwe software een hele stap kan zijn. Daarom bieden wij begeleiding van begin tot eind en luisteren wij naar jouw wensen. Wij denken met jouw organisatie mee. Heb je vragen? Neem dan vooral vrijblijvend contact op!

Verhoog jouw
efficiëntie met

25%

Minder tijd aan het
trainen werknemers

50%

Realiseer een

kostenbesparing

20%

Minder
administratie tijd

>30%

Altijd goed
geïmplementeerd

100%

Blijf op de hoogte van alles wat speelt

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, inspirerende events en alles wat er speelt. Hier delen we updates die je niet wilt missen.
decoration

Veelgestelde vragen

Een backoffice die niet meegroeit met jouw organisatie remt je af. Door te kiezen voor een moderne, schaalbare backoffice:

Werk je efficiënter, met minder handmatig werk.
Verminder je fouten, dankzij slimme automatisering.
Ben je altijd compliant, ook bij complexe wet- en regelgeving.
Creëer je ruimte voor groei, innovatie en betere service.

Kortom: je backoffice moet je versterken, niet beperken.

Als je al veel hebt geautomatiseerd, is dat een mooie stap. Maar echte winst zit in integratie, schaalbaarheid en controle. Pivoton biedt:

Eén centraal IT landschap met zvoove voor planning, recruitmentsoftware, uren, loon en facturatie.
Naadloze koppelingen met externe systemen (zoals Planbition, ID-check, StiPP).
Slimme signaleringen en monitoring voor maximale grip.
Altijd up-to-date software, zonder dat je zelf iets hoeft te doen.

Zo haal je méér uit je automatisering – met minder handelingen en meer zekerheid.

Ja – met Pivoton blijf je voor op je concurrentie, nu én later. Waarom?

Altijd up-to-date: Onze releases volgen een vaste kalender en bevatten voortdurend innovaties en updates op wet- en regelgeving.
Schaalbaar en flexibel: Je groeit makkelijk mee met de markt, zonder gedoe.
Slimme integraties: Koppelingen met tools als Cockpit, Planbition en ID-check zorgen voor maximale efficiëntie.
Realtime grip: Altijd actueel inzicht in marges, inzet en compliance.

Kortom: je werkt sneller, slimmer en future-proof – terwijl anderen achterblijven.

Met Kentro bespaar je op drie vlakken tegelijk: tijd, kosten én risico’s.

Minder handmatig werk: Door vergaande automatisering hoef je minder zelf te doen.
Minder fouten: Minder correcties = minder kosten achteraf.
Efficiëntere processen: Alles loopt soepeler, van uren tot verloning en facturatie.
Minder tools nodig: Eén systeem vervangt meerdere losse oplossingen.

Het resultaat: meer marge, minder overhead en meer focus op groei. Veel klanten besparen tot 25% op hun operationele kosten.

Ja, met Kentro bepaal jij zelf het moment van verlonen – afhankelijk van de bundel die je kiest.

Je hebt volledige regie over de planning van je verloningsrondes. Wil je verlonen per week, per 4 weken of per maand ? Geen probleem. Afhankelijk van de bundel biedt Kentro ondersteuning voor verschillende scenario’s. Zo past het systeem zich aan jouw organisatie en werkwijze aan – zonder handmatig werk of extra stappen.

Kies de bundel die bij jouw behoeften past en behoud maximale flexibiliteit én controle.

Part of
deco

Interesse?
Vraag dan een demo aan!

Of neem contact op via +31 (0)318 670 450 of het contactformulier voor meer informatie