Kentro Office - De nieuwe generatie software op de vestiging

Optimale ondersteuning door het intuïtieve karakter, de procesgestuurde ondersteuning en met de juiste informatie op het juiste moment

Kentro Office is intuïtieve procesondersteunende software die de vestigingsmedewerkers optimaal ondersteunt in hun werk.

Door dit intuïtieve karakter, de procesgestuurde ondersteuning en slim (her)gebruik van data is de juiste informatie op het juiste moment beschikbaar. Zo krijg je bijvoorbeeld bij het aanmaken van een plaatsing alleen de juiste prijsafspraken voor die inlener te zien in plaats van meerdere keuzes. Vestigingsmedewerkers kunnen zo efficiënter, nauwkeuriger en prettiger hun werk doen. Dit bespaart tijd en zorgt voor minder fouten.

Door de eenvoudige en geavanceerde werking  kan een medewerker er direct mee aan de slag. Bovendien is het met deze applicatie mogelijk om, in combinatie met Kentro Konnekt, procesoptimalisatie en dus een besparing op de operationele kosten te realiseren.

Rogier van Hamburg
Rogier van Hamburg

Chief Digital & Innovation Officer, Olympia

Wij zijn op zoek naar tijdbesparing op administratieve verwerkingen. Al die tijd willen we liever steken in gesprekken van betekenis met onze kandidaten, flexkrachten en klanten. Met Kentro Office zetten we hier een mooie volgende stap mee.
Rogier van Hamburg
Rogier van Hamburg

Just in time informatie

Kentro Office denkt mee en leidt de intercedent stapsgewijs door het proces heen. De getoonde informatie en keuzes worden automatisch gefilterd op basis van de gekozen processtap en gegevens die eerder zijn vastgelegd.

De opties worden gelimiteerd, zodat alleen de informatie die relevant is wordt getoond en dat bespaart veel tijd. Zo onthoudt Kentro Office bijvoorbeeld in het aanvraagproces de meest recente of actieve klanten en geeft dit weer als suggestie. Door een goede inrichting van de software is een nieuwe vacature, een plaatsing of een ander verzoek zo gemaakt.

En dat voorkomt fouten en levert tijdswinst op. Tijd die de intercedent kan besteden aan het belangrijkste aspect van zijn of haar werk: het werven, selecteren en plaatsen van de juiste persoon bij de juiste vacature.

Hans Damhuis
Hans Damhuis

CFO, Actief Werkt!

De software van Pivoton biedt ons stabiliteit en met Kentro Office zetten we een belangrijke innovatieve stap voorwaarts. Dit is voor ons van groot belang. Hiernaast geloven wij in een langdurige samenwerking en partnership met Pivoton. We hebben goed en persoonlijk contact en de lijnen zijn kort, precies zoals wij graag samenwerken.
Hans Damhuis
Hans Damhuis

Neem contact op

Contactformulier Horizontaal

Benieuwd naar onze software?

Vraag dan een demo aan van onze software en ontdek zelf de kracht van optimale procesondersteuning, efficiency en gebruiksvriendelijkheid die Kentro biedt.
Demo aanvragen

Of bel direct 0318 - 670 450
Benieuwd naar onze software?
Pivoton is dé IT-businesspartner voor de flexmarkt

Demo aanvragen

Demo aanvragen horizontaal

Veelgestelde vragen over Kentro Office

Kentro Office is een cloud-oplossing (webapplicatie) en gebouwd op het OutSystems platform.

Kentro Office is een standaard pakket dat minimaal 80% van de generieke werkzaamheden bij flexorganisaties ondersteunt. De functionaliteiten zijn in nauw overleg met de eindgebruikers vormgegeven. Dus hoogstwaarschijnlijk past Kentro niet alleen ook in uw situatie, maar kunt u tevens profiteren van de best practices uit de uitzendbranche! Het Outsystems platform waarop Kentro Office is ontwikkeld maakt het mogelijk om eventuele aanvullende wensen relatief eenvoudig te realiseren.

Ja, want wij geloven in constante innovatie en ontwikkeling. Wij hebben een klantpanel waarmee we de software continu bespreken en volgen de ontwikkelingen in de markt op de voet. Zo werken wij elke dag aan nog betere software.

Ja, Kentro Office is meertalig. Nederlands en Engels wordt standaard ondersteund. Andere talen kunnen op verzoek ook ondersteund worden

We beginnen met een uitgebreide intake om de wensen en behoeften in kaart te brengen, op basis daarvan stemmen we de doorlooptijd samen af.

Het overstappen naar een nieuwe applicatie brengt de nodige veranderingen met zich mee. Wij begrijpen de impact hiervan voor uw organisatie en begeleiden de transitie secuur.

Onze andere oplossingen

Tijd en aandacht voor kandidaten en inleners en dus focus op commerciële groei! Onze IT-oplossingen en aanvullende dienstverlening maken dit mogelijk door optimale procesondersteuning en gebruiksvriendelijkheid. Hierdoor ontstaat maximale efficiency en dus nog meer tijd en aandacht voor commercie. Betrouwbare verloning en facturatie; die zijn geborgd zonder omkijken.

Klanten van Pivoton zijn onder andere:

Customer 1
Customer 2
Customer 3
Customer 4
Customer 5
Customer 6
Customer 7
Customer 8
Customer 9
Customer 10
Customer 11
Customer 12
Customer 13
Customer 14
Customer 15
Customer 16
Customer 17
Customer 18
Customer 19
Customer 20
Customer 21
Customer 22
Customer 23
Customer 24
Customer 25
Customer 26
Customer 27
usp

Specialistische kennis
van de flexbranche

usp

Procesondersteunende
gebruiksvriendelijke software

usp

Volledige ontzorging
van verlonen & factureren

usp

Wendbaar Future Fit
IT-landschap

Betrouwbaarheid waar het moet en flexibiliteit en vrijheid waar het kan

Onze visie op IT

De markt, wet- en regelgeving en ontwikkelingen zijn en blijven voortdurend in beweging. Dit vraagt een betrouwbaar maar tegelijkertijd uiterst wendbaar IT-landschap. Hier ligt onze kracht: Betrouwbare IT-oplossingen en maximale ontzorging in combinatie met de keuzevrijheid en flexibiliteit die onze klanten daarbinnen hebben om toekomstbestendig en onderscheidend te zijn.

Best of Breed

Wij doen waar we goed in zijn; het bieden van de beste mid- en backoffice software met bijbehorende dienstverlening voor de flexbranche. Vanuit onze Best-of-Breed visie faciliteren we optimale ketenintegratie met alle leveranciers en creëren we maximale wendbaarheid en aanpasbaarheid aan de markt- en klantwensen.

Samen met onze klanten bouwen we een duurzaam Future Fit IT landschap voor maximale businessvalue!

Lees meer

Nieuws

mrt 25, 2024
9 april in de Rijtuigenloods in Amersfoort. Een dag vol innovatie en samenwerking. Laat dit event niet aan je voorbij gaan en registreer snel! Bekijk al het nieuws
mrt 25, 2024
Lees meer

Ervaringen van onze klanten

Arno Duijndam

Arno Duijndam

Arno Duijndam, Directeur ICT bij Olympia
"Van de tevredenheid bij eindgebruikers op de vestigingen tot aan de directietafel is het beeld unaniem; de samenwerking met Pivoton is waardevol voor ons. In onze drive om iedere dag het maximale te betekenen voor onze klanten en flexkrachten helpt dit enorm. Met de betrouwbaarheid en productiviteitwinst van de software en de gezamenlijke afstemming op de doorontwikkeling van Kentro tot en met de dienstverlening van Pivoton zijn wij bijzonder tevreden. Het is voor ons dan ook niet meer dan een logische stap."

Op de hoogte blijven van onze producten en diensten?

Schrijf je in om onze nieuwsbrief te ontvangen.

Online bezoeken

Volg onze nieuwsbrief
Meld je nu aan

Langskomen

Keesomstraat 28-30
6716 AB Ede




Routebeschrijving

Contact opnemen

Ma. t/m vr. 08:30 – 17:00 uur